וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אוברדוביץ' הימם את בלאט

פנאתינייקוס הוציאה את כל התסכול שלה על אריס והישראלי, והביסה אותם 56:90. 2 נק' לאליהו בניצחון ויטוריה על ולנסיה

אחרי שנותרה ללא ניצחון בשלב הטופ 16 ביורוליג, והיא על סף הדחה מוקדמת ומביכה במיוחד, חזרה לעצמה הערב (ראשון) אלופת אירופה, פנאתינייקוס, כשהביסה ללא קושי את אריס סלוניקי של דייויד בלאט 56:90. הירוקים הוליכו כבר בפתיחה, כשהם מוליכים ב-8 הפרש בסיום הרבע הראשון וב-11 במחצית.

אריס התקשתה מאוד בהתקפה בפתיחת המחצית השניה, כשרק ניקוס חציברטאס מצליח למצוא את הטבעת, בעוד מן העבר השני ניצלה פנאתינייקוס זאת עד תום, והחלה לברוח עד פער של 28 הפרש, ממנו הצליחה אריס רק לצמק מעט. דרו ניקולס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 13 נקודות, כשאנטוניוס פוטסיס וניקולה פקוביץ' מוסיפים 11 כל אחד. לאריס: חציברטאס 10.

אחרי ההפסד לסיינה ביום חמישי ביורוליג, חיפשה ריאל מדריד להתאושש היום במסגרת המחזור ה-22 בליגה הספרדית. אלא שהתקופה הרעה של הבלאנקוס נמשכה גם היום, הפעם כשהיריבה היתה בילבאו החלשה, מהמקום הלפני אחרון בטבלה הספרדית. אחרי מחצית ראשונה צמודה החל חאבייר סלגדו להתחמם, ורבע שלישי גדול של 13:26 העניק לבילבאו יתרון דו-ספרתי, אותו הצליחה קבוצת הפאר של אטורה מסינה לצמק בלבד, אך לא יותר. זה נגמר ב-80:87 מרשים לבילבאו, שרושמת את נצחונה השביעי בלבד העונה. סלגדו הוביל את קבוצת התחתית עם 19, כשאקסל הרוול, אקס ריאל, הוסיף 16. מנגד, 21 של סרחיו לול לא הספיקו למדרידאים.

קאחה לאבורל וליאור אליהו שבו אל הליגה הספרדית לאחר ההפסד שלהם מול חימקי מוסקבה, והתנחמו עם ניצחון מול ולנסיה, אבל זה לא היה פשוט. ולנסיה, שמשחקת בבית של הפועל ירושלים ביורוקאפ, נתנה פייט נהדר למארחים, אבל קיפאון דקות האחרונות איפשרו לאליהו וחבריו לנצח 67:69. שתי הקבוצות היו צמודות מאוד בפתיחה, ובמחצית הוליכה ולנסיה ב-2 נקודות בלבד.

או אז הגיעה ריצה של ויטוריה, ולרבע האחרון היא כבר עלתה ביתרון 4. ולנסיה הגיבה בריצה משלה, ו-3 דקות לסיום היא עוד הוליכה 56:63. אלא שאז, כאמור, הגיעה ההתמוטטות, ויטוריה רצה ל-4:13 וניצחה את המשחק. טיאגו ספליטר הוליך את קלעי קאחה ויטוריה עם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, מירצה טלטוביץ' וסאן אמטריו הוסיפו 11 כל אחד. ליאור אליהו היה חלש עם 2 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-8 דקות בלבד. לולנסיה: ויקטור קלאבר 14 ו-8 ריבאונדים.

אפס פילזן, שחזרה מיד אליהו עם הפסד למכבי תל אביב, המשיכה את ההתדרדרות שלה עם תבוסה בליגה לפנרבחצ'ה/אולקר 79:60. פילזן פתחה מצויין ועוד הוליכה 17:22 אחרי הרבע הראשון, אבל אז הגיעה ההתפרקות הגדולה של שחקניו של עתאמן, שקלעו 9 נקודות בלבד ברבע השני לעומת 25 של המארחים, ופנרבחצ'ה/אולקר הוליכה בפער 11 במחצית. עד לסיום המשיכו המארחים להגדיל את הפער, בדרך לניצחון הליגה החשוב, שמקרב אותה עוד צעד בדרך להדחת פילזן מראשות הטבלה. עומר אונן הוליך את קלעי פנרבחצ'ה/אולקר עם 20 נקודות, אמיר פרלדזיץ' הוסיף 16, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. לפילזן: בוטסי ת'ורנטון 16, מאריו קאסון 15.

סיינה, המשחקת בבית של מכבי תל אביב ביורוליג, התקשתה במשחק החוץ שלה מול טראמו, אבל יצאה לבסוף עם ניצחון 75:79. המארחים מהמקום ה-10 בליגה הוליכו בפתיחת המשחק, ואף עלו ליתרון 11 במחצית, 36:47. סיינה נעזרה במשחק טוב של דייויד הוקינס והצליחה להוריד את הפיגור ל-3 בלבד לקראת הרבע האחרון. טראמו עוד הצליחה להחזיק מעמד, אבל האורחים נטלו את היתרון לקראת הסיום ונותרו ללא הפסד בליגה האיטלקית. הוקינס הוליך את קלעי סיינה עם 22 נקודות, ונעזר במשחק טוב של ניקוס זיזיס שסיים עם 12. לטראמו: דרייק דיינר 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully