וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל מאיוקה יחמיץ את הדרבי

14.2.2010 / 11:07

הזמבי של מכבי ת"א סובל מקרע קטן בשריר האחורי וייעדר שלושה שבועות. לוזון מנסה לארגן שופט זר לניהול המשחק

חששות אנשי מכבי תל אביב התממשו. החלוץ הזמבי, עמנואל מאיוקה, שנפצע אתמול (שבת) במשחק הניצחון 1:4 על הפועל רמת גן, ייעדר שלושה שבועות ויחמיץ את הדרבי התל אביבי במחזור הקרוב. מאיוקה הוחלף אמש בדקה ה-33 ובדיקה שעבר הבוקר גילתה כי הוא סובל מקרע קטן בשריר האחורי. בכך, מצטרף מאיוקה לרשימה ארוכה של פצועים: איגור טומאסיץ', דור מלול, רונאלד ראלדס, ואיביצ'ה אילייב. טומאסיץ' ומלול ייעדרו בוודאות כמו גם שרן ייני המוצהב, ראלדס ואילייב עדיין בספק.

"ההיעדרות של מאיוקה לא תשמש תירוץ, בדיוק כפי שרשימת הפצועים הארוכה שלנו לא שימשה תירוץ או אליבי עד עכשיו", אמר גורם בכיר בקבוצה ל"וואלה! ספורט", בתגובה לפציעתו של הזמבי. "מהמחצית השניה אתמול שיחקנו בלי ארבעה זרים וזה משמעותי מאוד, אבל יש לנו כמעט בכל עמדה שני שחקנים שמתמודדים על ההרכב והתחרות בריאה מאוד. אבי נמני עושה עבודה טובה מאוד בכל הקשור לתחרות על המקום בהרכב. מי שטוב, משחק ואף אחד לא יכול להתלונן או ליילל. כל החילופים של אבי פגעו בינגו. כל שחקן שעלה מהספסל תרם את חלקו.

"אנחנו בהחלט יכולים לנצח את הדרבי, אבל נצטרך להיות הרבה יותר טובים ממה שהיינו אתמול נגד רמת גן", הוסיף הגורם לקראת קרב הצמרת היוקרתי נגד האדומים בעוד שמונה ימים. "אסור לשכוח כמובן נגד מי שיחקנו ואנחנו לא יוצאים מגדרנו בגלל התוצאה הגבוהה. נצטרך להשתפר ולשחק טוב יותר. יהיה דרבי אש ואנחנו נצטרך להיות טובים יותר ולתקן כל מיני טעויות. הדרבי יהיה משחק אחר לגמרי ומכבי כקבוצה תצטרך להשתפר. בשעמום הזה של הכדורגל הישראלי מחפשים כל הזמן סיבות למסיבה ועכשיו זו סיבה יפה מאוד למסיבה. זו הולכת להיות חגיגה של כדורגל. אפשר לראות את הכמיהה של האוהדים למשהו אחר. הציפייה היא עצומה, אין את זה ביומיום של הליגה שלנו. נקווה שאנחנו נצדיק את הציפיות וננצח את הדרבי".

כמו לפני כל משחק גדול, גם הפעם שמרה הנהלת הקבוצה כ-100 כרטיסים שמיועדים לחיילים. כרטיסים אלה נמכרו בסוף השבוע שעבר בקרית שלום. "העניין סביב הדרבי הזה הוא חסר תקדים, אם היה לנו איצטדיון של 35 אלף מקומות, היינו ממלאים אותו. לא העברנו את המשחק לרמת גן כי זה איצטדיון שלא נותן לדרבי ולצופים את החוויה האמיתית. הייתה היסטריה סביב כרטיסים וזה פשוט מטורף. הכל נמכר תוך 48 שעות ואנחנו מדברים על שבועיים מראש", אמרו בקבוצה.

"אוהדי הכדורגל בארץ צריכים הערב לעטות על עצמם צעיף של בית"ר ירושלים אם הם רוצים שיהיה עניין ומתח בליגה. אנחנו צריכים להמשיך ולהסתכל רק על עצמנו ולא על קבוצות אחרות. זה עבד עד עכשיו וזה ימשיך לעבוד גם הלאה אם נתעסק אך ורק בעצמנו ולא בחישובים כאלה ואחרים", אמרו היום בקרית שלום, בפזילה לירוקים הנמצאים במרחק 11 נקודות.

בהנהלת המועדון נרשמה קורת רוח גם מהפיוס שהושג בין ארגוני האוהדים של הצהובים, כאשר גם האולטראס מצד אחד והשחקן ה-12 מנגד, הוציאו במהלך סוף השבוע הודעה רשמית כי הם שמים את כל המחלוקות ביניהם מאחור ויוצאים לדרך חדשה ומשותפת. "כל הכבוד לאוהדים, זה מראה שהם התבגרו, זה מצטרף לדברים הטובים שקורים במועדון בתקופה האחרונה, כנראה שכשהולך, אז הכל הולך", אמרו במכבי.

שחקני הקבוצה יערכו היום אימון שחרור קל ויצאו ליום פינוק משותף שיכלול ביקור בחמי געש וארוחת צהריים משותפת.

אבי לוזון מנסה לארגן שופט זר לניהול המשחק

גם בהתאחדות לכדורגל נערכים לקראתו. יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, מתכוון להנחית בישראל שופט זר כדי שינהל את הדרבי הלוהט בין הפועל למכבי תל אביב. לוזון דן בנושא לאחרונה עם מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, והוסכם ביניהם כי שופט בינלאומי מדרג גבוה יוזמן לשפוט במשחק הרגיש. גורם המצוי בפרטי העניין אמר שלוזון מנסה לנצל את קשריו הטובים בהתאחדות הגרמנית, על מנת להנחית כאן שופט גרמני מהדרג הבכיר ביותר לדרבי.

גם בעונה שעברה ניהל את הדרבי התל אביב שופט זר, אז היה זה קוסטס קפיטאניס הקפריסאי. הדרבי ההוא הסתיים בתיקו 1:1, וקפיטאניס ניהל אותו ללא טעויות בולטות ובצורה שקטה. הדרבי יהיה המשחק המרכזי של המחזור ה-23, כששתי הקבוצות תאבקנה על המקום השני בטבלה ויקוו לקיזוז הפער ממכבי חיפה, שמתעמתת הערב (ראשון) עם בית"ר ירושלים.

עדכון ראשון: 14/2 9:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully