וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "מי יודע, אולי בעתיד אחזור למנצ'סטר יונייטד"

אחרי הצמד לרשת חרז, הפורטוגלי לא הסתיר את געגועיו לאולד טראפורד, אך הודה: "לא אגיד שלא טוב לי בריאל מדריד"

כשקאקה וכריסטיאנו יחד על המגרש, והיריבה היא חרז החלשה, אין פלא שההתמודדות נגמרת ב-0:3 שכולו חגיגה לקבוצה מבירת ספרד. ריאל צימקה את הפער מהמוליכה ברצלונה לשתי נקודות, ותתפלל הערב (ראשון, 22:00, ספורט 5) דווקא להצלחתה של היריבה העירונית אתלטיקו מדריד, שתארח את האלופה הקטאלנית.

לאחר מחצית ראשונה מאופסת, ריאל השתחררה וכבשה שלישייה תוך 7 דקות במחצית השנייה, כדי לגבור על היריבה הלוחמנית, כששני השערים האחרונים הושגו בזכות שיתוף פעולה בין קאקה לרונאלדו. הראשון בישל והשני כבש. "במחצית השנייה העלינו את הרמה והאינטנסיביות", אמר מאמן ריאל מנואל פלגריני, "אחרי שכבשנו את הראשון, היה לנו יותר קל להבקיע את השניים הנוספים. חרז הייתה טובה במחצית הראשונה וצופפה את המשחק. היינו ראויים לניצחון גדול יותר".

על יכולתו של רונאלדו, שחזר למגרש אחרי שריצה עונש הרחקה, אמר פלגריני: "הוא מאוד חיוני לנו, אפילו שניצחנו משחקים בלעדיו. מול חרז הוא הבקיע צמד, פינה שטחים לאחרים ונתן המון לקבוצה".

"אנחנו צמודים לברצלונה, בכושר טוב ועם סגל מלא", אמר המנהל המקצועי של ריאל, חורחה ולדאנו, ל"מארקה", "רונאלדו התעלה על עצמו, גם כשעשו עליו עבירות והשופט הורה להמשיך לשחק. רונאלדו מתחיל להבין את סגנון השיפוט בספרד, הוא הפך לשחקן יותר אינטליגנטי".

ומה היה לרונאלדו להגיד אחרי התצוגה שלו מול חרז? ובכן, הפורטוגלי דיבר דווקא על מנצ'סטר יונייטד. בריאיון ל"ניו אוף דה וורלד", אמר השחקן: "ברור שאני מתגעגע למנצ'סטר יונייטד, שיחקתי בה שש שנים וזה הרבה זמן. אני עדיין מתעניין בתוצאות שלה וצופה במשחקים שלה. מי יודע, אולי בעתיד אחזור לשחק בה, זה תמיד אפשרי. אני רוצה להשלים את החוזה שלי בריאל, ובעתיד רק אלוהים יודע...לא אגיד שלא טוב לי ואני לא שמח בריאל מדריד. אני שמח לשחק בריאל וכולם יודעים שזאת הקבוצה שלי, אבל, כמובן, אני מתגעגע למנצ'סטר, למאמן פרגוסון ולשחקנים, כי השארתי משפחה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully