וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נשארנו רק עם הקרב על המקום השלישי

אחרי שהמקומות ראשון ושני נקבעו, נותר מאבק בין קרית אתא (שהפסידה 3:2 למכבי ת"א) וכפ"ס (שהפסידה 3:1 למטה אשר)

עוד צעד לקראת הפיינל פור בליגת העל בכדורעף הסתיים, כששוב שתי הראשונות שמרו על מאזנן והשאירו את שאר הליגה לריב על כל השאר. במשחק מוקדם בבית העליון גברה מכבי תל אביב 2:3 על עירוני קרית אתא, בשחזור של חצי גמר הגביע. אם אז הצליחה אתא להפתיע עם גניבת מערכה ראשונה, הפעם היא גנבה שתיים וקירבה את הצהובים להפסד ראשון העונה.

המשחק היה צמוד מאוד ואתא פתחה היטב את המערכה הראשונה עם 19:25. המערכה השנייה הייתה של הצהובים, שניצחו 20:25, אך אתא שוב עלתה ליתרון אחרי 23:25. מכבי תל אביב ניצחה 20:25 במערכה הרביעית ובמערכה המכרעת השליטה הייתה כולה של הצהובים, שניצחו 7:15, נחלצו כאמור מהפסד ראשון העונה והשלימו 22 משחקים רצופים בצורה מושלמת. אריאל הילמן הצטיין בשורות הדאבליסטית, בקרית אתא הצטיין הזר בוגדן אוריסקו.

הפועל מטה אשר, שהבטיחה את המקום השני, אירחה לעיני 250 צופים בהיכל הספורט נעמן את הפועל כפר סבא לשחזור חצי הגמר בגביע מלפני עשרה ימים, וניצחה 1:3. המערכות הראשונה והשנייה היו של מטה אשר, שניצחה 15:25 ו-20:25. כפר סבא חזרה למשחק עם 19:25 במערכה השלישית, בזכות משחק טוב של גיא בן גל, אך מטה אשר ניצחה את המערכה הרביעית 20:25 והשלימה 1:3. קרלוס קולה ואלכס אוסוקין הצטיינו בשורות מטה אשר.

במשחק המותח ביותר בבית העליון ניצחה עירוני בת ים 2:3 באולם עופר את ארזים רעננה, במשחק שנמשך כמעט שעתיים. במערכה הראשונה ניצחה רעננה 24:26, אך בשנייה בת ים ניצחה 22:25. בשלישית הייתה זו רעננה שניצחה 22:25, בת ים לא נשברה ועשתה מהפך, עם 20:25 במערכה הרביעית ו-9:15 בחמישית. אייל פייבל הצטיין בשורות המנצחים. שתי הקבוצות איבדו סיכוי לסיים בין ארבע הראשונות, כשרעננה תסיים חמישית ובת ים שישית. הקרב על המקום השלישי נותר פתוח, ועליו יתחרו עירוני קרית אתא והפועל כפר סבא. ביום שלישי הקרוב יקבע מי תסיים שלישית, כשקרית אתא תשחק נגד מטה אשר וכפר סבא הרביעית תתמודד מול עירוני בת ים.

בבית התחתון ניצחה מכבי הוד השרון בקלות 0:3 את האחרונה אליצור כרמיאל. לידור אלמוג ואלי קלינשטיין הובילו את הוד השרון ל-24:26, 21:25 ו-23:25. במשחק הפכפך הרבה יותר ניצחה א.ס. רמת השרון 2:3 את מ.ס. עילבון. המשחק היה צמוד כשבמערכה הראשונה ניצחה עילבון 23:25, את השנייה ניצחה רמת השרון 24:26. את המערכה השלישית שוב ניצחה עילבון 23:25, אך את השתיים הבאות רמת השרון ניצחה 19:25 ו-13:15 בדרך ל-2:3.

זה היה המחזור האחרון בבית התחתון, כשכעת תתמודדנה רמת השרון נגד אליצור כרמיאל ומכבי הוד השרון נגד עילבון בסדרות פלייאוף בשיטת הטוב משלוש, כשהמנצחות יבטיחו את מקומן בליגה גם בשנה הבאה, ואילו המפסידות תתמודדנה במפגש פלייאוף נוסף של הטוב משלושה, כשהמפסידה תרד ליגה. בכל הסדרות, המשחק השלישי, אם ייערך כזה, יתקיים אצל הקבוצה שדורגה גבוה יותר בתום משחקי הבית התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully