וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הקרב על המקום השני

13.2.2010 / 21:14

המחזור ה-13 יינעל כשיוגב אוחיון והפועל ירושלים יעלו צפונה למשחק מול גלבוע/גליל שהמנצחת בו תעפיל למקום השני

המחזור ה-13 בליגת העל יינעל מחר (ראשון) למעלה משבוע לאחר שנפתח במשחק בו תארח הפועל גלבוע/גליל עליון את הפועל ירושלים (20:55, שידור ישיר בערוץ 10, שופטים: משה ביטון, עומר אסתרון ואסף אוברלנדר). המשחק נדחה מהשבוע שעבר, בעקבות נסיעתה של ירושלים לקאזאן, ומאחר ומשחקי המחזור ה-14 ייערכו רק בשבוע הבא, בעקבות משחקי גביע המדינה. בסיבוב הראשון ניצחה גלבוע/גליל 96:101 בירושלים, לאחר תצוגת שיא של ג'רמי פארגו שקלע 36 נקודות. המנצחת במשחק תתפוס לבדה את המקום השני בליגה, ואילו המפסידה תמצא את עצמה במקום השלישי, צמודה למכבי חיפה.

גלבוע/גליל מגיעה למשחק כשסגל השחקנים של הקבוצה עדיין לא סגור. לאחר שהצוות המקצועי הגדיר את השתלבותו של הסנטר מרקוס קאזין כטובה, הגיע ההפסד לעירוני אשקלון לפני היציאה לפגרה הקצרה, וכעת מוגדר קאזין כשחקן טוב אך ככזה שעדיין לא מציג את היכולת שצופתה ממנו. בקבוצה שוקלים להחתים סנטר נוסף זר על מנת לעבות את משחק הפנים, כששמו של דראגן לבוביץ' שעלה לקראת סוף השבוע ירד בשלב זה מהפרק. הקבוצה מקווה שהפגרה הקצרה תחזיר את המשחק השוטף של הקבוצה שקצת נקטע מאז פגרת החורף, כשעיקר העיניים נשואות לכיוונו של ג'רמי פארגו, שלא מצליח לשחזר את יכולתו מתחילת העונה.

מנגד בהפועל ירושלים חזרו ביום רביעי מאוכזבים מההפסד היורוקאפ לקאזאן, אך בקבוצה בטוחים שניצחונות על גלבוע/גליל ועל הפועל חולון במחזור הבא, ידחוף את הסגל לקראת הגומלין בצורה חיובית. בירושלים בונים על יתרון המאצ' אפ שיש לברנדון האנטר מול שחקני הפנים היחסית לא פיזיים של גלבוע/גליל, כשגם קווין פינקני ואורי קוקיה צפויים לתת להאנטר את העזרה בפנים. מי שנמצא בכושר מצוין לאחרונה הוא יוגב אוחיון, שבמשחק מול האקסית שלו ינסה להראות את המשך התהליך שעובר בתקופה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully