וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הריסה של רומא נמשכת

ריסה ורומא רשמו ניצחון שישי ברציפות עם 1:4 מוחץ על פאלרמו, וחזרו למקום השני בטבלה. סמפדוריה ניצחה 0:2 את פיורנטינה

הדהירה המטורפת של רומא נמשכה גם הערב (שבת), כשהקבוצה מבירת איטליה רשמה ניצחון שישי ברציפות עם 1:4 על פאלרמו. אחרי שאתמול חזרה מילאן למקום השני בטבלה עם 2:3 קשה על אודינזה שבו ותפסו הרומאים את הסגנות והתמקמו שש נקודות בלבד מאחורי האלופה אינטר, שתתארח מחר בנאפולי (21:45, ישיר בחמש פלוס).

הג'ילארוסי, שהשוו שיא מועדון עם 20 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות, לא ריחמו על האורחים שכרגיל התקשו לשחזר את יכולתם ממשחקי הבית הרחק מסיציליה, ובדקה ה-33 פתח מתאו בריגי במסכת הכיבושים אחרי בישול של פרנצ'סקו טוטי, שפתח במפתיע בהרכב למרות הפציעה בברכו.

בדקה ה-53 תפס בריגי את תפקיד המבשל כשסידר לז'וליו באפטיסטה את שער הליגה הראשון שלו העונה, וכעבור תשע דקות חזר לעמדת הסקורר וקבע 0:3. פבריציו מיקולי צימק לפאלרמו בדקה ה-80, אבל המילה האחרונה הייתה של ג'ון ארנה ריסה, שפורח תחת קלאודיו ראניירי, והנורבגי קבע את תוצאות המשחק בדקה ה-83.

במשחק נוסף הערב, ניצחה סמפדוריה 0:2 את פיורנטינה ועלתה למקום הרביעי באיטליה (לפחות עד המשחק של נאפולי מול אינטר). פרנקו סמיולי ו-ג'יאמפאולו פאציני כבשו וסידרו לקבוצה של לואיג'י דל נרי ניצחון ליגה רביעי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully