וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטרדאם: יוז'ני שבר את דג'וקוביץ'

הרוסי גבר על המדורג שני בעולם 6:7, 6:7 בשני שוברי שוויון, ויפגוש את סודרלינג. ספארובה מחכה לדמנטייבה בגמר בפריז

מיכאיל יוז'ני הפתיע הערב (שבת) את נובאק דג'וקוביץ' בדרך לגמר טורניר רוטרדם (סך פרסים 1.44 מיליון יורו). הרוסי הוותיק נתן פייט אדיר למדורג שני בעולם וגבר עליו 6:7, 6:7 אחרי למעלה משעתיים ורבע. יוז'ני (20 בעולם), שהדיח ברבע הגמר את גאל מונפיס, לא ספר גם את הפייבוריט הסרבי ואחרי מערכה ראשונה צמודה ומתישה ניצח 5:7 בשובר השוויון. גם המערכה השנייה הייתה מורטת עצבים ונגררה לשובר שוויון, בו התארכה הדרמה עד שיוז'ני ניצח 6:8 והשלים ניצחון יוקרתי.

קודם לכן גבר רובין סודרלינג על ניקולאי דוידנקו 6:7, 4:6. הרוסי, המדורג שישי בעולם, איבד כבר את משחקון ההגשה הראשון שלו, אך הצליח לחזור לעצמו וכפה שובר שוויון במערכה הראשונה. דווקא אז השבדי, שמעולם לא ניצח שובר שוויון מול דוידנקו בעשרת המפגשים שלהם עד עתה, התאושש וניצח את המערכה הראשונה, שבר שוב במשחקון התשיעי של המערכה השנייה, והשלים ניצחון חלק.

בטורניר הנשים בפריז (סך פרסים של 700 אלף דולר) המשיכה לוסי ספארובה בדהירה המרשימה שלה, ואחרי שהדיחה את פרנצ'סקה סקיאבונה ושחר פאר גברה גם על פלאביה פנטה 6:4, 3:6, 4:6. הצ'כית הלא יציבה התקשתה להתמודד עם העוצמות של המדורגת שנייה בטורניר במערכה הראשונה, אך הרימה את רמת משחקה בהמשך והפכה את הקערה כל הדרך לגמר. בחצי הגמר השני ניצחה המדורגת ראשונה בטורניר, אלנה דמנטייבה, את האמריקאית המוכשרת מלאני אודין 6:4, 3:6, 3:6 אחרי קרב עיקש לא פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully