וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 18 לבורשטיין בניצחון פואנלברדה

הישראלי הוליך את קבוצתו ל-64:80 על אוברדוירו. שרף וסנט פטרסבורג הפתיעו את דינמו מוסקבה ברבע גמר הגביע הרוסי

את העונה שלו בפואנלברדה פתח טל בורשטיין בשקט יחסי. פציעות ודקות משחק מועטות לא בדיוק סייעו לו להיכנס לעניינים. אלא שלאחרונה מתחיל להראות הגארד הישראלי כי יש לו עוד הרבה מה לתרום לקבוצה הספרדית, והערב (שבת) הוא רשם את אחד ממשחקיו הטובים ביותר בקבוצה, כשהוביל את חבריו לניצחון 64:80 על אוברדוירו, כשהוא קולע 18 נקודות. פואנלברדה פתחה מצויין את המשחק כשהיא מוליכה כבר אחרי 10 דקות ב-13 הפרש. האורחים הצליחו לצמק מעט, אבל רבע שלישי גדול של המארחים הובילו אותם ליתרון 20, משם הצליחה אוברדוירו רק לצמק. בורשטיין כאמור הוליך את קלעי פואנלברדה עם 18 נקודות (5 מ-11 לשלוש) והוסיף 4 אסיסטים, כריס תומאס הוסיף 11. לאוברדוירו: ואסילאידיס 21.

למרות שקבוצתו עדיין שוכנת בקרקעית הליגה הרוסית, צביקה שרף הוביל את סנט פטרסבורג להישג נאה ברבע גמר הגביע הרוסי. קבוצתו הצליחה להפתיע עם ניצחון במשחק חוץ צמוד ומותח 73:75 את דינמו מוסקבה וזקוקה לניצחון בגומלין שייערך בעוד שבוע כדי להתברג לשלב ארבע האחרונות, הישג נאה במיוחד עבור המאמן הישראלי, שקבוצתו רשמה ניצחון ליגה אחד בלבד עד כה ב-11 מחזורים.

רק 1,500 צופים ראו פתיחה מצוינת של סנט פטרסבורג, שסיימה את הרבע הראשון ביתרון 16:21, ובמחצית היא הובילה 36:38. ספרטק ניצחה את שני הרבעים האחרים ובזכות דקות טובות לקראת הסיום היא הצליחה להכריע את ההתמודדות, כשייבגני קולסניקוב ואיגור משריאקוב קלעו 15 נקודות כל אחד ותרמו לא מעט לניצחון. 19 נקודות של סרגיי ביקוב למפסידים לא הספיקו לדינמו מוסקבה.

צסק"א מוסקבה, מצידה, עשתה צעד חשוב בדרך לחצי הגמר וקיבלה מקדמה משמעותית אחרי ניצחון חוץ 61:73 על סמארה. קאזאן, יריבתה הבאה של הפועל ירושלים ביורוקאפ, אותה היא תפגוש ב-23 לחודש, ניצחה אף היא 79:81 את דינמו מוסקבה איזורי, כשטרל ליידי הצטיין עם 19 נקודות, ולדימיר ורמינקו קלע 14.

ברצלונה המשיכה את המומנטום של הניצחון הגדול שלה על פנאתינייקוס ביורוליג עם ניצחון בליגה, הפעם 70:79 נגד אסטודיאנטס. שחקניו של פאסקוול דרסו את האורחים ברבע הראשון עם ריצת 13:24, אבל אסטודיאנטס הראתה הרבה מלחמה, וחזרה עד פיגור 6 במחצית. האורחים כבר הורידו ל-4 ברבע השלישי, אבל זה הכי קרוב שהם הגיעו, וברצלונה הגדילה את היתרון עד לסיום. ג'יאנלוקה באזילה הוליך את קלעי ברצלונה עם 16 נקודות, פיט מיקל הוסיף 13 וארזם לורבק סיים עם 12. לאסטודיאנטס: לופטון 20.

גם אולימפיאקוס לא עושה קולות של עצירה, בטח כשזה מגיע לליגה היוונית, והערב היא גברה על קבאלה 73:92. התוצאה הגבוהה לא ממש משקפת, שכן קבאלה היתה חזק במשחק עד למחצית. האורחים פיגרו רק ב-4 אחרי 20 דקות, אבל אז הגיעה ריצה של 13:22 של האדומים, שהבטיחה את הניצחון. תיאודורוס פאפאלוקאס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 18, שחורציאניטיס הוסיף 16, ניקולה וויצ'יץ' קלע 13 בעוד יותם הלפרין תורם 10 נקודות ב-17 דקות. לקבאלה: מילט פלאסיו 17.

גלאטסראיי ממשיכה להתדרדר, ואחרי שנחלה שלושה הפסדים בשלב הטופ 16 של היורוקאפ, הגיע גם הפסד ביתי בליגה לבאנביט בהארכה. האורחים פתחו טוב ועלו ליתרון 6 בסיום הרבע הראשון, אבל גלאטסראיי הגיבה בריצת 12:25 בשביל להוביל בהארכה. באנביט חזרה ברבע השלישי, כפתה הארכה, וניצחה בזמן הנוסף 12:19. לאנס ווילימאס וצ'ארלס דייויס הוליכו את קלעי באנביט עם 21 נקודות כל אחד. לגלאטסראיי: ראדוסלב ראנצ'יק 30.

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully