וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "זוהי המהות של הכדורגל"

מאמן פורטסמות התרגש אחרי ה-1:4 על סאות'המפטון השכנה בגביע: "ניצחון כזה גורם ל-250 אלף איש להיות מאושרים"

הדרבי הלוהט של דרום אנגליה איפשר הערב (שבת) לפורטסמות להשאיר מאחוריה לערב אחד את הצרות הכלכליות, הקשיים בליגה והלחץ התקשורתי, ולחגוג ניצחון גדול 1:4 על השכנה השנואה סאות'המפטון שהעלה אותה לרבע גמר הגביע האנגלי.

בעוד שבפרמיירליג שקועה פומפי עמוק במקום האחרון אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, ובבית המשפט מחכה לה דיון גורלי ביום שישי הקרוב שעשוי לגזור עליה הורדה של עשר נקודות, אבל מול הקדושים מהליגה השלישית חגגה קבוצתו של אברהם גרנט ונתנה לאוהדיה רגע נדיר של נחת, כשקווינסי אוסו אביי, ארונה דינדאן, נדיר בלחאדג' וג'יימי אוהרה השתתפו בחגיגת השערים באצטדיון סט מרי.

האווירה הנרגשת בקרב אוהדי פורטסמות לא פסחה גם על גרנט, שאמר בסיום: "אני מאוד מתרגש, כי ניצחון כזה גורם ל-250 אלף איש להיות מאושרים. זוהי המהות של הכדורגל". לגבי מאבקי ההישרדות של קבוצתו בליגה: "אני אמשיך להילחם עד הרגע האחרון, כל עוד יש לנו סיכוי להצליח במשימה שלנו על המגרש. מה שקורה בבתי המשפט הוא לא בשליטתי. לדעתי צריך להעניש רק מי שעשה משהו רע, אני לא יודע במי מדובר אבל אלה בטח לא אנחנו".

דייויד ג'יימס, השוער הוותיק של פורטסמות, ניסה לשדר גם הוא אופטימיות למרות העתיד המעורפל של המועדון: "האינסטינקטים שלי אומרים שהקבוצה תינצל, היא פשוט חשובה מדי ליותר מדי אנשים, ולענף כולו, שלא יכול להרשות לעצמו שקבוצה מהליגה הבכירה פשוט תיעלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully