וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי פורבס במו"מ עם עירוני רמת גן

13.2.2010 / 14:35

חברו של סטפון לאזמה למסצ'וסטס עשוי להחליף את מקאלו בקבוצה של יניב בורגר. גם רוב בראון מהפועל חיפה מועמד

עירוני רמת גן נמצאת במגעים מתקדמים להחתמתו של הגארד-פורוורד האמריקאי גארי פורבס, שנחתך באמצע החודש שעבר מקבוצת קרמונה מהליגה האיטלקית הראשונה. אם הצדדים יגיעו לכדי סיכום, יהיה פורבס הזר השמיני של רמת גן מתחילת העונה, ויחתום את מצבת הזרים של הקבוצה העונה.

שם נוסף שעלה ברמת גן בימים האחרונים הוא רוב בראון, שחקנה של הפועל חיפה, ששיחק במועדון בעבר ועזב אחרי התקרית המפורסמת עם המאמן לשעבר רובי בלינקו. פורבס או בראון יגיעו על חשבונו של טאג' מקאלו, שעזב את הקבוצה אחרי הניצחון המפתיע על ברק נתניה, לטובת ריגה הלטבית.

גארי פורבס (24, 2.01), בוגר מכללת מסצ'וסטס משנת 2008, אליה הגיע לאחר ששיחק שנתיים במדי מכללת וירג'יניה. פורבס שיתף פעולה במדי מסצ'וסטס עם סטפון לאזמה, שחקנה של מכבי תל אביב, וטוני גפני, שנחתך בתחילת העונה מגלבוע/גליל. בעונתו האחרונה במכללה רשם פורבס 19.2 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק. את העונה שעברה היה אמור לפתוח בנאפולי, אך נחתך לפני תחילת העונה ואת יתר העונה העביר בליגת הפיתוח כשבחודש מאי הספיק לשחק בליגות של ונצואלה והפיליפינים. את העונה הנוכחית פתח כאמור בקרמונה מתחתית הליגה האיטלקית הראשונה, וב-15 משחקים רשם 13.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully