וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1

פנדל של טל בן חיים (22) העניק יתרון למלאבסים, אבל עידן ויצמן (49) השווה במשחק רווי החמצות, במיוחד מצד המארחים

לאחר ה-1:5 המשכנע על מכבי אחי נצרת באמצע השבוע בגביע המדינה, קיוו במכבי פתח תקוה לחזור לנצח גם בליגה במשחק הבית מול מ.ס. אשדוד הערב (שבת). המלאבסים לא ניצחו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם באורווה, וגם הפעם לא עשתה זאת עם 1:1 נגד אשדוד, עבורה היה זה משחק חמישי ללא ניצחון. שתי הקבוצות שחולמות כמובן על התברגות בפלייאוף העליון, קיבלו את ההזדמנויות להכריע את המשחק, אך ללא הצלחה, בעיקר מבחינת המחליף דובב גבאי שרשם החמצות גדולות. פנדל של טל בן חיים העלה את מכבי פתח תקוה ליתרון בדקה ה-22, אבל עידן ויצמן איזן עם שער נאה בדקה ה-49. אשדוד עולה זמנית למקום החמישי, מכבי פתח תקוה עשירית.

האיום הראשון לעבר השער היה בדקה ה-19, כשקובי גנון בעט מהאוויר לאחר קרן קצרה ודרגאן סטויקיץ' קלט. בדקה ה-22 מכבי פתח תקוה יצאה למתפרצת, כריסטיאן גונזאלס רץ עם עומר דמארי, נתקל בו והשופט זיו אדלר שרק לפנדל בעקבות מגע ביניהם. טל בן חיים ניגש לנקודה הלבנה ושלח לרשת, שבוע שני ברציפות מבחינתו. 0:1 למכבי פתח תקוה. ארבע דקות לאחר מכן היה צריך להיכבש השני, אלא שעומר דמארי בעט מעל השער מחמישה מטרים כשניצב לבדו מול סטויקיץ'. בדקה ה-38 קיבל דימיטאר מקרייב כדור על סף הרחבה ומסר לעידן שדה שבמקום להחזיר למקרייב בעט לרשת החיצונית והרגיז מאוד את הבולגרי.

עידן שריקי נכנס למגרש עוד לפני סיום המחצית הראשונה, ובדקה ה-49 הגיע שער השיוויון של האשדודים מעידן אחר, ויצמן. הקשר האחורי עט על המציאה לאחר הרחקה של הגנת פתח תקוה ומ-18 מטרים בעט כדור שפגע בקורה השמאלית של דרגוסאלב יבריץ' ונכנס פנימה. 1:1. אולי לאור השאננות בצד של פתח תקוה, בדקה ה-65 נפתחו הממטרות במגרש וגרמו להפוגה משעשעת בת דקה. דובב גבאי המחליף ניסה להקשית בדקה ה-74 כשנותר לבדו מול סטויקיץ', אבל השוער הדף לקרן. נבוישה מרינקוביץ' הגביה את הקרן ושוב גבאי, הפעם בחצי מספרת, בעט החוצה. מרינקוביץ' המצוין עם קרן נוספת הציב את סבסטיאן סנסוני בעמדה טובה לכבוש, אבל הנגיחה של הצרפתי שש דקות לסיום חמקה החוצה. בדקה האחרונה שוב הגיע גבאי למצב מצוין, אולי הטוב במשחק, אבל נגח את הכדור ששלח לעברו אוזן מארבעה מטרים החוצה. גנון בעט בתוספת הזמן לבדו מתוך הרחבה, אבל סטויקיץ' הנהדר שוב הציל.

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, אבי יחיאל, ניצן דמארי, קובי גנון, דן רומן, אסי משיח (נבוישה מרינקוביץ', 66), סבסטיאן סנסוני, טל בן חיים (טומיסלאב בוסיץ', 82), עומר דמארי (דובב גבאי, 69).

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, אדיר טובול, רחמים צ'קול (עידן שריקי, 39), עידן ויצמן, משה אוחיון (מאור פרץ, 82), עידן שדה, שי רביבו (ניר ביטון, 76), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully