וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מכבי נתניה

ברק בדש (56) ומאור מליקסון (81, פנדל) הובילו את הפועל באר שבע ל-0:2 על מכבי נתניה, שמקרב אותה לפלייאוף העליון

בהפועל באר שבע הבינו הערב (שבת) שללא ניצחון על מכבי נתניה, העניינים רק יילכו והסתבכו. אז אחרי שינויים בהרכב של גיא עזורי, התוצאות הגיעו גם הגיעו, והקבוצה שמה קץ לארבעה משחקים ללא ניצחון עם ניצחון גדול בווסרמיל על מכבי נתניה 0:2, שמקרב את המועדון לפלייאוף העליון.

זה הלך קשה מאוד עבור עזורי, שהחליט לפתוח בהרכב עם סיראז' נאסר על חשבונו של דוד רביבו, שסופסל באופן מפתיע. נאסר אמנם לא נתן את התרומה, אך לאחר כניסתו של מליקסון, השתנה המשחק לכיוונם של האדומים מהנגב. ברק בדש, שהצטרף לקבוצה ופתח לבד בחוד, כבש את שער היתרון בדקה ה-56 ומאור מליקסון השלים את המשימה מהנקודה הלבנה אחרי שעבירה בוצעה ברחבה על בדש (דקה 81).

ומה עם מכבי נתניה? האם תמה העונה עבור שחקניו של ראובן עטר? נראה שאחרי חמישה משחקים רצופים שבהם הקבוצה לא ניצחה, הדבר היחיד שהנתנייתים יוכלו להילחם הוא להגיע לפלייאוף האמצעי. כרגע זה המירב שיכול לצאת מהקבוצה המאכזבת, שחוזרת למימדים האמיתיים שלה.

מהלך המשחק

דקה 14 - ביוואן פרנסמן בעט כדור חופשי מ-25 מטר חזק. טברטקו קאלה אמנם שמט, אבל הצליח להשתלט בסופו של דבר על הכדור.

דקה 16 - אופיר דוידזאדה עם פעולה אישית מצוינת באגף שמאל מסר לברק בדש, שבעט החוצה.

דקה 43 - אריסטיד זוגבו היה חייב לקבל כרטיס אדום אחרי שביצע עבירה על אייל שן מחוץ לרחבה, אחרי ששחקנה של הפועל באר שבע היה האחרון בדרך אל השער. למרות זאת, השופט חלים זטמה הסתפק בצהוב.

דקה 47 - דייויד גומז קיבל כדור ארוך, קאלה יצא והחלוץ הקפיץ מעליו חלש. מוריירה הצליח ברגע האחרון לחלץ.

דקה 53 - קבראל מצא את אחמד סבע, שמקו השער מסר כדור לרוחב השער אל בן הרוש, שהחטיא מארבעה מטרים.

דקה 57 - דוידזאדה השתלט על כדור באגף שנשמט מרגלי אלמוג כהן. המגן חדר לרחבה ומסר לברק בדש, שבעט מצוין פנימה וקבע 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 81 - גול! מליקסון מצא את בדש, שחדר לרחבה והופל על ידי אוראל דגני. מאור מליקסון ניגש אל הפנדל, ובעט אותו מצוין פנימה וקבע 0:2 להפועל באר שבע.

דקה 92 - קלמי סבן בעט מעשרה מטרים, קאלה זינק והדף.

הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, אביתר אילוז (דוד רביבו 46), דנילו מוריירה, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, משה אסולין, מוחמד אדמו, אייל שן, סיראז' נאסר (יוסי אופיר 68), מאור מליקסון (חנן פדידה 82), ברק בדש.

מכבי נתניה: אריסטד זוגבו, קלמי סבן, ביבאן פרנסמן, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, רביד גזל (פיראס מוגרבי 75), אלמוג כהן, פבריסיו קבראל (שניר גואטה 76), דלה ימפולסקי (שלו מנשה 66'), אחמד סבע, דייויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully