וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הביסה 0:4 את אחי נצרת

עוד לפני הדרבי והמשחק מול קאזאן, האדומים ניצחו משערים של שכטר, אניימה, מרעי ולאלה, ונראים מוכנים לאתגרים הקרובים

הפועל תל אביב עלתה הערב (שבת) למשחק מול אחי נצרת בידיעה שהיא באופן זמני במקום השלישי, לאחר שיריבתה העירונית הביסה את רמת גן, וכל זאת שבוע לפני הדרבי העירוני היוקרתי. נדמה שהבשורות הללו רק יצרו מוטיבציה מיוחדת בקרב החניכים של אלי גוטמן, והאדומים התנפלו על נצרת כבר מהדקה הראשונה, הסתערו על השער בחמת זעם ובסופו של דבר הביסו את יריבתם מהתחתית 0:4, כשכל השערים נכבשו כבר במחצית הראשונה. שכטר (7), אניימה (39, פנדל), מרעי (41) ולאלה (45) כבשו לאדומים, ששיחקו מול עשרה שחקנים החל מהדקה ה-19 בעקבות הרחקתו של מאג'ד יונס ונראו אומללים. במחצית השנייה האדומים יכלו להכפיל את התוצאה, אך הרבו להחטיא, שיחקו באנוכיות ונדמה שריחמו מעט על יריבתם, לעיני מאמנם הזועם.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב לפני שלומי חנוכה שחקן מכבי אחי נצרת. ברני ארדוב
שער מוקדם, ששינה את המשחק. שכטר חולף על פני חנוכה ודוהר לשערו הראשון/ברני ארדוב

שבוע חשוב מצפה להפועל תל אביב ולאוהדיה, כשביום חמישי האדומים ישחקו ברוסיה מול רובין קאזאן במסגרת הליגה האירופית, וביום שני יפגשו את מכבי לדרבי התל אביבי הגדול. למרות הרפיון היחסי בחצי השני, הפעם חניכיו של גוטמן נראו דרוכים ומפוקסים כבר מהדקה הראשונה, ולפרקים שוב נראו כמו המכונה ההתקפית המשומנת שראינו לפני מספר חודשים, למרות היעדרותו של גילי ורמוט. בחצי השני הפועל כבר הורידה את הרגל מהדוושה, גוטמן ניצל את ההזדמנות לשתף את המחליפים (ורוצ'ינה ודה רידר, שהתקשו להשאיר רושם מיוחד), ולמרות הזעם של גוטמן על האנוכיות של שחקניו - הקבוצה יוצאת בטוחה בעצמה למסע ברוסיה.

מנגד, ג'ון גרגורי, שמשום לא ערך ולו חילוף אחד לאורך המשחק, רואה את קבוצתו אחי נצרת קבורה במקום האחרון, ולמרות שעכו ורעננה די קרובות אליה, גם המאמן המנוסה יודע שהמצב לא פשוט מבחינת קבוצתו. את הנקודות הוא יקווה להוציא במשחקים אחרים.

מחצית ראשונה

דקה 7: גול! נאתכו שלח כדור קשתי מצוין מעל ההגנה, שכטר חלף בקלות על פני חנוכה, ומול מאייבי שמר על קור רוח והשחיל לו כדור בין הרגליים כדי לקבוע 0:1 מוקדם וקליל. בישול עשירי העונה לנאתכו, שער 16 לשכטר.

דקה 13 - זהבי השתחרר ומצא את עצמו חופשי מרחק 18 מטרים מהשער, אך שחרר בעיטה חלשה ומאכזבת, שחלפה ליד הקורה.

דקה 19 - כרטיס אדום. מאג'ד יונס נכנס בתיקול פרוע עם שתי רגליים קדימה בביראס נאתכו, והורחק על ידי וקסברגר, לאחר התייעצות קלה עם השופט הרביעי. נצרת בעשרה שחקנים.

דקה 39 - שער! נגיעת יד מיותרת של רמי דואני ברחבה הביאה את וקסברגר להצביע על הנקודה הלבנה. שכטר ביקש לבעוט, גוטמן החליט שאניימה יבעט, והשוער הניגרי גלגל בקלילות את הפנדל פנימה. 0:2 להפועל.

דקה 41 - שער! גל שיש הגביה כדור מדויק מהאגף, וויקטור מרעי התרומם יפה ונגח לפינה, ופנימה. 0:3 לאדומים.

דקה 45 - שער! בעיטה של זהבי מתוך הרחבה נהדפה יפה על ידי מאייבי, אבל לאלה השתלט על הריבאונד וקבע 0:4 עוד לפני השריקה למחצית.

מחצית שנייה

דקה 47 - ערן זהבי קיבל כדור רוחב משיש, ומשבעה מטרים בעט לשמים בשלומיאליות.

דקה 59 - עמרי קנדה חטף כדור ופרץ קדימה, בעט מ-18 מטר, מעל לשער.

דקה 74 - אביחי ידין השתלט על כדור שנהדף מהרחבה, בעט חזק מ-25 מטר, אך מאייבי הצליח להדוף.

דקה 76 - בעיטה יפה של דה רידר נהדפה על ידי מאייבי, זהבי היה ראשון לריבאונד, אך גם הכדור שלו נהדף מקרוב על ידי השוער.

הרכב הפעול תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, וואליד באדיר, דאגלס דה סילבה, גל שיש, אביחי ידין, ויקטור מרעי (דניאל דה רידר, 62), ביבראס נאתכו (זוראב מנטשאשווילי, 71), ערן זהבי, איתי שכטר, מהראן לאלה (בויאן ורוצ'ינה, 56).

הרכב מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר, רמי דואני, מאג'ד יונס (הורחק, 19), אסף בראון, נאור פסר, מייקל טוקורה, שלומי חנוכה, לוהאב כיאל, גיא דיין, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully