וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה 1:4 את הפועל רמת גן

הצהובים עם ניצחון ליגה שישי רצוף, אלי לוי (עצמי), ישראלביץ’, אבידור וכחלון כבשו. מאיוקה נפצע ועלול להחמיץ את הדרבי

זהו, עכשיו הכל מוכן בצד הצהוב של הכביש. מכבי תל אביב עברה הערב (שבת) בהצלחה גם את המבחן האחרון לפני הדרבי הגדול במחזור הבא כשניצחה 1:4 את הפועל רמת גן באצטדיון וינטר. למרות הניצחון השביעי ברציפות (כולל ה-1:3 על מכבי נתניה בגביע המדינה), לצהובים יש גם סיבה לדאגה לקראת המפגש עם איתי שכטר וגילי ורמוט: עמנואל מאיוקה נפצע וקיים חשש כי מתח את שריר הירך האחורי ונמצא בספק לדרבי.

אנדריי קומאץ שחקן מכבי תל אביב חוגג עם ליאור ז'אן. יותם רונן
מוכנים לדרבי הגדול. ז'אן וקומאץ/יותם רונן

מנגד, אבי נמני יכול לחייך מהעובדה שקבוצתו ממשיכה לכבוש בצרורות, על אף שהחמיצה לא פעם במהלך המשחק. למרות היציאה של מאיוקה, גם היום יובל אבידור הצליח למצוא את הרשת, מאור בוזגלו רשם שני בישולים, ונדמה שהספסל העמוק של הצהובים מתחיל לתת תפוקה. מנגד, הפועל רמת גן נעצרה אחרי שלושה משחקים ללא הפסד (מתוכם שני ניצחונות), אך עדיין במרחק די בטוח מהאזור המסוכן.

מכבי תל אביב עלתה ליתרון בדקה העשירית כשהגבהה של ליאור ז'אן הגיעה לראש של ליאור לוי, שנגח לשער שלו אחרי יציאה גרועה של השוער איתי ארקין. הקבוצה של אבי נמני הגיעה לעוד כמה הזדמנויות טובות לפני השריקה למחצית,כשרובן מגיעות אחרי קרנות מצוינות של אנדריי קומאץ, אבל גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון ושרן ייני לא הצליחו להגדיל את היתרון. מהצד השני, רמת גן הגיעה רק לשתי הזדמנויות, אך לירן שטראובר היה עירני והציל את שני הכדורים.

את המחצית השניה פתחה מכבי תל אביב טוב ועלתה ל-0:2 בדקה ה-58. עשר דקות חלפו ורמת גן הצליחה לצמצמם ל-1:2 אחרי שער במספרת יפהיפייה של סרג' איילי. האדומים שמרו על התוצאה רק דקה אחת עד שיובל אבידור כבש את השלישי. הצהובים המשיכו לטייל ובדקה ה-93 כבשה את הרביעי אחרי נגיחה של תמיר כחלון. הצהובים מגיעים לדרבי במצב הטוב ביותר שאוהדיה יכלו לבקש.

מהלך המשחק

דקה 2: אנדרה קלדיירה לקח בעיטה חופשית מ-25 מטר לחיבורים, אך היא הייתה חלשה מדי ולירן שטראובר הציל.

דקה 8: כדור תועה בתוך רחבת רמת גן הגיע ליוסי שבחון שמ-3 מטר בעט מעל השער.

דקה 10: גול! ליאור ז'אן הגביה כדור, איתי ארקין יצא גרוע וספג מנגיחה של הבלם אלי לוי. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 23: שרן ייני השתלט על כדור שחזר מהגנת רמת גן, מסר לגיז'רמו ישראלביץ' שבעט כדור חזק מ-22 מטר לרשת החיצונית.

דקה 33: עמנואל מאיוקה שנפצע, הוחלף על ידי מאור בוזגלו.

דקה 39: סרג' איילי נגח מ-10 מטר, לירן שטראובר הדף.

דקה 40: שרן ייני נגח אחרי הגבהת קרן של אנדריי קומאץ, איתי ארקין הדף מקו השער.

דקה 52: אנדריי קומאץ איבד כדור, אנדרה קאלדיירה חטף ובעט חזק מ-30 מטר כדור שעלה קצת מעל השער.

דקה 58: גול! רמת גן לא הצליחה להרחיק כדור קרן, שהגיע לגיז'רמו ישראלביץ' שבעט חזק מ-17 מטר לפינה הרחוקה. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 68: גול! קובי מוסא הגביה מאגף ימין, סרג' איילי כבש במספרת מדהימה. 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 69: גול! דקה אחת בלבד חיכתה מכבי תל אביב לפני שיובל אבידור קיבל כדור עומק מבוזגלו וכבש מתוך הרחבה. 1:3 למכבי תל אביב.

דקה 90+3: גול! הגבהת קרן של מאור בוזגלו מצאה את הראש של תמיר כחלון שנגח כדור למשקוף ופנימה. 1:4 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו, ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, אנדריי קומאץ (יובל אבידור, 61), גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון (תמיר כחלון, 74), עמנואל מאיוקה (מאור בוזגלו, 33), איליה יברויאן.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, קובי מוסא, אלי לוי (תומר תייר, 69), אסי דומב, בני חדד, שי חדד, אנדרה קלדיירה, עמית אוחנה (תמיר בן עמי, 75), עומר בוקסנבוים (אלירן אסאו, 82), קרלוס צ'קאנה, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully