וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן דיקסון נתפס על שימוש בסטרואידים

שחקנה של מלאגה הושעה עד הודעה חדשה לאחר שהבדיקה שעבר העלתה חומרים אסורים. ראקוצ'ביץ' ישוחרר מפילזן?

בשורות רעות מאוד למלאגה הספרדית: חואן דיקסון, שהצטרף לקבוצה רק לפני כחודשיים, נכשל בבדיקת סמים, ומושעה כרגע לזמן בלתי מוגבל, עד שתתקבל החלטה בעניינו בפיב"א. הגארד, שפתח את העונה באריס סלוניקי ביוון, נכשל בבדיקות שנעשו לו בחודש נובמבר בשנה שעברה, ועתה התקבלו התוצאות, שהצביעו לכך שדיקסון השתמש בסטרואידים. השחקן טען כי לא לקח אף חומר לא חוקי, וכי מדובר במולטי-ויטמין שנטל בזמן ששהה בארצות הברית לפני תחילת עונת 2009.

מדובר במכה לא קלה עבור הספרדים, שהפסידו את שני משחקיהם הראשונים בטופ 16, ונהנו מיכולתיו של דיקסון, שקע 12.7 נקודות בממוצע בשלושת המשחקים. כבר ביום רביעי, ערב משחקה של מלאגה מול ז'לגיריס (המשחק היחידי אותו ניצחה) היו שמועות כי דיקסון לקח חומרים אסורים, אך כאמור, ההודעה הגיעה רק יומיים מאוחר יותר, דיקסון קלע באותו משחק 16 נקודות והוביל את קבוצתו לניצחון ראשון בשלב, מה שמחייב את העלאת השאלה: האם ידעה פיב"א על התוצאות כבר ביום רביעי, ומדוע לא מנעה מהשחקן לשחק כבר אז. מה שבטוח הוא, שבהמשך העונה הקרובה, הוא כבר לא ייראה פרקט.

"לא בטוח שראקוצ'ביץ' יישאר בקבוצה"

האם הפסדה של אפס פילזן למכבי תל אביב (72:62) החל אפקט דומינו שלילי בקבוצה? בימים הקרובים תדון הנהלת המועדון בעונשו של שחקנה הסרבי של הקבוצה, איגור ראקוצ'ביץ', כאשר לא מן הנמנע שהקלע המחונן בעל המזג החם יסיים את דרכו בקבוצה הטורקית.

כזכור, ביום חמישי האחרון התארחה הקבוצה של ארגין עתמאן ביד אליהו ונוצחה, כאשר לקראת הסיום ספסל המאמן את הכוכב הסרבי, שמאכזב מאוד בשלב הטופ 16 (ממוצע של 3.7 נקודות למשחק). במהלך המשחק נרשמה תקרית בלתי שגרתית, כשראקוצ'ביץ' התעמת מילולית עם המאמן, באירוע שכמעט ואף גלש לעימות פיזי בין השניים.

"אני לא בטוח שהוא יישאר בקבוצה", הכריז עתאמן לגבי ראקוצ'ביץ'. היורוליג תצע לפגרה בת שבוע, כאשר עוד שבועיים תצא מכבי תל אביב למשחק הגומלין באיסטנבול, עם יתרון 10 נקודות ביד. מעניין לראות האם ראקוצ'ביץ' יישאר עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully