וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה את הידינק?

ההולנדי לא יחדש את חוזהו בנבחרת רוסיה, ויעזוב בסוף יוני. ז'ירס הוא "קורבן" נוסף של אליפות אפריקה, לא ימשיך בגאבון

מאמן נבחרת רוסיה חוס הידינק לא יאריך את חוזהו בנבחרת לאחר ה-30 ביוני אז יפקע החוזה, כך הצהיר המאמן ההולנדי בפני התקשורת במדינתו. "אחרי שיחה נעימה מאוד עם יו"ר התאחדות הכדורגל הרוסית, החלטנו לסיים את ההתקשרות בינינו ב-30 ליוני, תום פקיעת החוזה", אמר הידינק. "לקחנו את ההחלטה הזו כעת כדי שיישאר לרוסיה מספיק זמן למצוא מחליף".

הידינק מונה לפני כארבע שנים לנבחרת רוסיה, עימה הצליח להגיע עד חצי גמר יורו 2008, שם הודחה הנבחרת על ידי ספרד. בקמפיין הבא נחל הידינק כישלון כשרוסיה לא הצליחה להעפיל למונדיאל הקרוב בדרום אפריקה. בתווך, אימן הידינק בשנה שעברה את צ'לסי כחצי עונה וזכה עימה בגביע האנגלי. בחודשים האחרונים נקשר שמו עם יובנטוס, אולם לבסוף הוא לא זכה במשרה, לאחר פיטוריו של צ'ירו פרארה.

* מי שעוד לא ימשיך לאמן קבוצה לאומית, הוא אלן ז'ירס, כוכב נבחרת צרפת בשנות ה-80' ומאמן נבחרת גאבון בהווה. ז'ירס, 54, הוא ה"קורבן" האחרון של אליפות אפריקה, כאשר אחריה לא מעט התאחדויות כדורגל שלחו את מאמניהן הביתה לאחר חוסר הצלחה יחסית. ז'ירס הוא הבא בתור אחרי שגם בנין, מאלי וניגריה ביצעו שינויים בעמדת המאמן.

ז'ירס אימן במשך ארבע שנים את הנבחרת, והיה לא רחוק מהעפלה עימה למונדיאל 2010 בדרום אפריקה. באליפות אפריקה לא הצליחה גאבון לטפס לרבע הגמר, למרות ניצחון מרשים במשחק הראשון באליפות, 0:1 על קמרון. גאבון תארח את אליפות אפריקה הבאה ב-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully