וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קארון באטלר וברנדון הייווד בדרך לדאלאס

התקשורת בארצות הברית טוענת כי ג'וש הווארד יעשה את דרכו ההפוכה לוושינגטון. דמאר דרוזן העפיל לתחרות ההטבעות

בזמן שכל העיניים נשואות לדאלאס ולסוף שבוע האולסטאר, מתברר שקבוצת הכדורסל של העיר פועלת גם עבור עצמה. רשת יאהו מדווחת הבוקר (שבת), כי המאבריקס מאוד קרובים להשלים את העסקה שתשלח את ג'וש הווארד לוושינגטון בתמורה לקארון באטלר וברנדון הייווד, כאשר גם קווינטון רוס, טים תומאס או דרו גודן עשויים לעשות את הדרך מטקסס לבירה.

כידוע, הוויזארדס מחפשים לבצע טרייד כלכלי זה זמן רב, עם ובלי קשר לכל פרשת גילברט ארינאס, ואין ספק כי וושינגטון המאכזבת היתה הקבוצה ששמה הוזכר הכי הרבה בכל שמועות הטריידים של החודש האחרון. באטלר, הייווד ואנטואן ג'יימיסון היו כמובן השמות הבולטים, ועדיין לא מן הנמנע שג'יימיסון יעבור עד תום מעוד ההעברות, בהמשך החודש.

כאמור, עבור הוויזארדס מדובר קודם כל בעסקה פיננסית. וושינגטון מתכננת להשיל מעצמה כסף רב בקיץ הבא, כאשר באטלר ירוויח 20 מיליון דולר בשנתיים הקרובות, והייווד 6 מיליון העונה. מנגד, חוזהו המנופח של ג'וש הווארד (11 מיליון דולר העונה) מסתיים בקיץ (לקבוצה תהיה עליו אופציה). עבור המאבריקס, המניעים הם מקצועיים בתכליתם, כאשר הקבוצה חיפשה לבצע עסקה נוספת שתשים אותה עם קבוצות העילית של הליגה.

* במהלך מחצית משחק הרוקיז והסופמורס התקיימה תחרות הטבעות בין דמאר דרוזן ואריק גורדון, על הכרטיס האחרון לתחרות ההטבעות שתתקיים הלילה. לכל אחד מהשחקנים ניתנו שתי הטבעות, ולאחר שגורדון פספס את נסיונו הראשון שוב ושוב, לא התקשה הסווינגמן של טורונטו לזכות ב-61 מקולות המצביעים, ולהעפיל לתחרות האמיתית. שיהיה בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully