וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אני רוצה להגיע לכאן שוב"

הפורוורד הישראלי, שגבר עם הרוקיז על הסופמורס, מקווה לחזור לאולסטאר גם בשנה הבאה. "לא רוצה שזה ייגמר, אני חי בחלום"

עמרי כספי פתח הלילה (בין שישי לשבת) את סוף השבוע ההיסטורי שלו ברגל ימין. הישראלי הראשון ב-NBA פתח את סוף שבוע האולסטאר הראשון שלו בחמישיית נבחרת הרוקיז במשחקה המסורתי נגד נבחרת הסופמורס, ותרם 13 נקודות בניצחון 128:140 של שחקני השנה הראשונה על השנה השניה, לראשונה מזה שבע שנים. ל-MVP של המשחק נבחר חברו של כספי לקבוצה, טייריק אוואנס, שסיים עם 26 נקודות, כשמנגד, הוביל ראסל ווסטברוק את קבוצת הסופמורס עם 40 נקודות שלא הספיקו. בלילה שבין שבת לראשון ימשיך כספי את סוף השבוע החגיגי, כשייטול חלק בתחרות ה-H-O-R-S-E, שמהווה את הגרסה האמריקאית למשחק ה'חיובים', שם יפגוש את קווין דוראנט ורייג'ון רונדו.

בסיום משחק הניצחון של הרוקיז התפנה כספי לתאר את ההרגשה שלו: "השחקנים נותנים הרבה תשומת לב במשחקים האלה ולא מוותרים, אין בכלל ספק לגבי זה, אבל זה היה כיף גדול. אני לא רוצה שזה ייגמר, אני חי בחלום. אין לי בכלל זמן להתעייף מכל החגיגה הזאת. כשאני מתעייף מכל זה, אני פשוט חושב לעצמי: זה מה שרציתי לעצמי כל הזמן.

"זה הרבה יותר גדול ממה שחשבתי שזה", הוסיף כספי. "זה רק משמח להיות ליד כל השחקנים האלה ולהיות בסוף השבוע של האולסטאר. הגעתי לכאן, ואני רוצה להגיע לכאן שוב".

"המשחק הזה הוא למען הקהל", אמר חברו של כספי לקינגס ולקבוצת הרוקיז, טייריק אוונס, "והם אלו שקובעים את הטון במשחק הזה. הגוף שלי עייף, התרוצצתי כל היום, כך שרק רציתי מנוחה לפני המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully