וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ארבע הגדולות העפילו לחצי גמר הגביע

פיינל פור קלאסי: מכבי ראשל"צ ומכבי ת"א התקשו מול מוצקין ורחובות. אס"א הביסה את נס ציונה והפועל ראשל"צ את חולון

ארבע הגדולות של הכדוריד הישראלי, הפועל ראשון לציון, מכבי ראשון לציון, מכבי תל אביב ואס"א תל אביב, העפילו לחצי גמר גביע המדינה בתום משחקים שנערכו אתמול (חמישי) והיום. הפועל ראשון לציון עשתה את העבודה בצורה הקלה ביותר לאחר שהביסה כבר אתמול 19:39 את חולון.

מכבי ראשון לציון התקשתה מאוד בדרך ל-22:24 במשחק החוץ מול מכבי קרית מוצקין. ריצה של 0:6 בתחילת המחצית השניה העלתה את האורחים ל-12:17, אך מוצקין חזרה לפיגור שער 45 שניות לסיום. המקומיים פספסו הזדמנות להשוות והניצחון הלך למוליכה, הרבה בזכות יכולת טובה של השוער יוליאן סטארט.

אס"א תל אביב, מחזיקת הגביע, המדורגת במקום השלישי בליגה, לא נתקלה בקשיים בדרך ל-22:38 על נס ציונה. המארחים פתחו פער גדול מהפתיחה ושמרו עליו לכל אורך המשחק. דן נתן בלט עם 12 שערים ומריו סאריץ' הוסיף שמונה משלו.

הרביעית מכבי תל אביב פגשה את מוליכת הליגה הלאומית, מכבי רחובות, ומקלעה לדרמה לא קטנה. המקומיים קיבלו הזדמנות להשוות בהתקפה האחרונה, אך לא הצליחו לייצר שער ונשארו רק עם המחמאות. ואדים ויריץ' כבש שישה שערים למנצחים ומאיר פרוז'ן הוסיף חמישה. איזיק אקה ושי יפה כבשו ארבעה כל אחד למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully