וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': משולש פראי בצמרת הדרום

השקמה (0:1 בחולון) והפועל חדרה (הפסד 1:0 בנתיבות) נותרו קרובות להרצליה, שניצחה את מבשרת. בצפון: ניצחונות לאום אל פאחם וג'ת

הפועל הרצליה המתינה בסבלנות רבה עד שמשחקיהן של יריבותיה לצמרת יושלמו ביום שישי, ואז היא שבה למקום הראשון אחרי ניצחון 0:3 משכנע על הפועל מבשרת ציון במחזור ה-18 של ליגה א' דרום. הבשורות הטובות עבורה הגיעו מנתיבות. שם, ספג שייע פייגבוים הפסד ראשון כמאמן הפועל חדרה (לאחר ארבעה ניצחונות רצופים). מכבי השקמה רמת חן ניצחה בחוץ את צפרירים חולון ונותרה קרובה אף היא להרצליה במרחק של שלוש נקודות.

הפועל הרצליה - מבשרת ציון 0:3

פתיחת המשחק הייתה של הרצליה, שבדקה ה-14 עלתה ליתרון כשעוז אחדות דחק פנימה. בתחילת המחצית השנייה התאזן המשחק, אך בדקה ה-65 הוא הוכרע מעשית כשעופר סהר קיבל כדור על סף רחבה ומ-18 בעט בחצי גובה לפינה פנימה. בדקה ה-78 יניב דוד סגר את הסיפור עם השלישי.

עירוני נתיבות - הפועל חדרה 0:1

פייגנבוים רשם ארבעה ניצחונות רצופים מאז הגיע לחדרה, אבל המומנטום נעצר באחד המגרשים הקשים במחוז הדרום. נתיבות, שהקשתה את החיים על הפועל באר שבע בגביע, השיגה ניצחון מצוין שסיבך את העניינים בצמרת. שער של מאור פחימה בדקה ה-20 חרץ את גורל המשחק.

צפרירים חולון - השקמה 1:0

בשבוע שעבר אכזבה השקמה עם תיקו בנתיבות שהרחיק אותה מהמוליכות, אך בעקבות הפסדה של חדרה, חיים שאבו וחבריו חוזרים לעניינים. שער הניצחון הגיע בדקה ה-90 כשיחיאל חיוואי דחק מקרוב.

שאר התוצאות:

הפועל נחלת יהודה - מכבי יבנה 0:0
מכבי עמישב פ"ת - הפועל ערד 0:0
בני טייבה - מכבי קרית גת 0:1
מכבי קרית מלאכי - בית"ר כפר סבא 0:2
הפועל כפר שלם - עירוני כפר יונה 3:3

צפון

במחוז הצפוני נשמר הסטטוס קוו בצמרת כאשר שתי המוליכות השיגו ניצחונות חוץ בתוצאה זהה - 1:2. עירוני ג'ת גברה על טירת הכרמל בעוד עירוני אום אל פאחם עשתה את העבודה מול הפועל כפר קנא. הפועל עפולה עלתה למקום השלישי בזכות ניצחון חוץ 0:2 על מכבי טמרה. בתחתית, הצליחה בני ג'דידה להשיג ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים ושלישי בסך הכול מפתיחת הליגה, 0:2 על אסי גלבוע.

הפועל בני ג'דידה - הפועל אסי גלבוע 0:2

נועלת הטבלה מג'דידה השיגה את ניצחון הליגה השלישי שלה העונה והשני בשלושת המחזורים האחרונים, הפעם 0:2 על הפועל אסי גלבוע, וצימצמה את הפער מהקו האדום לארבע נקודות. כארם שיבל ויניב בן יוסף כבשו לזכות ג'דידה, שאירחה את המשחק בכאוכב בשל עונש רדיוס שעומד נגדה.

טירת הכרמל - עירוני ג'ת 2:1

קבוצת התחתית, שנאבקת נגד הירידה לליגה ב', הצליחה להקשות את החיים על המוליכה של דני ניראון, אבל הנקודות הולכות בסופו של דבר לג'ת. יוסי ג'נאח כבש את הראשון לג'ת בדקה ה-22, אשרף אלעל ביסס את היתרון (73), אך שתי דקות לאחר מכן החזיר וויאם זידאן את טירה למשחק אך לא יותר מזה.

הפועל כפר קנא - עירוני אום אל פאחם 2:1

120 הדקות ששיחקה אום אל פאחם מול סכנין באמצע השבוע השפיעו על שחקניו של סמיר עיסא, שהתקשו בדרך לניצחון ששמר על מרחק סביר של שלוש נקודות מג'ת הראשונה.

שאר התוצאות:

מ.ס. כרמיאל צפת - בני טמרה 2:3
מכבי אום אל פאחם - עירוני טבריה 1:1
עירוני קרית אתא - מכבי כפר קרע 0:1
מכבי טמרה - הפועל עפולה 2:0
מכבי צור שלום - מכבי כפר קנא 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully