וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מ.ס אשדוד: טריאנוב יירד לספסל

למרות שכבש צמד בגביע, יאבד המקדוני את מקומו בהרכב, מרינקוביץ' יפתח. יוסי מזרחי מתכנן עוד שינויים (19:00)

צמד במסגרת גביע המדינה מול אחי נצרת לא יספיק כנראה לונצ'ו טריאנוב לקבל קביעות בהרכב: הקשר האחורי של מכבי פתח תקוה אמור לפתוח על הספסל מול מ.ס אשדוד מחר (שבת, 19:00). טריאנוב תורגל במהלך האימון בהרכב הראשון במקום דן רומן, אך נראה כי האחרון הוא זה שיפתח. כך או כך, זאת ההתלבטות היחידה של המאמן פרדי דוד לקראת המשחק. פתח תקוה תעלה עם מערך של שלושה בלמים (מגמאדוב, יחיאל, דמארי) ושני מגנים תוקפים, אורי אוזן וקובי גנון. מגמאדוב ערך היום אימון מלא לאחר שהתאושש מפציעה.

דוד לא ערך אסיפה מסכמת לקראת המשחק ותיערך כנראה רק מחר. טל בן חיים ועומר דמארי ימשיכו לפתוח בחוד ובקישור האחורי ישחקו אסי משיח וסבסטיאן סנסוני, ממנו מרוצים מאוד באורווה. נבוישה מרינקוביץ' יעלה מהספסל כמחליף ואם יגלה יכולת טובה יפתח במשחק הבא. המטרה של דוד הייתה להחזיר את הקשר הסרבי לכושר בצורה הדרגתית.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ'; אורי אוזן, מורד מגמאדוב, אבי יחיאל, ניצן דמארי, קובי גנון; דן רומן (ונצ'ו טריאנוב), אסי משיח, סבסטיאן סנסוני, טל בן חיים; עומר דמארי.

קינגווה מוצהב, ויצמן יחליפו

באשדוד מקווים לשכוח את התבוסה הצורבת 4:0 להפועל תל אביב במחזור שעבר ולחזור למסלול ההצלחות והניצחונות בליגה. באמצע השבוע צלחו האשדודים בהצלחה גם את משימת הגביע לאחר שחלפו על פני הכח עמידר רמת גן (0:1) בדרך לשלב שמינית הגמר.

בעקבות התבוסה לאדומים, ערך המאמן יוסי מזרחי מספר שינויים בהרכב הקבוצה במשחק הגביע ונראה שמתכוננים שינויים נוספים. המגן הסרבי מרקו פופוביץ', שהיה מצוין נגד הכח ובישל את שער הניצחון למקרייב, ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני. מתן אוחיון ישוב לתפקיד הבלם לצידו של כריסטיאן גונזאלס, כאשר אדיר טובול או רחמים צ'קול יפתחו בעמדת המגן השמאלי.

הקשר סטפן קינגווה ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים ועידן וייצמן, שהיה טוב מאוד במשחק הגביע, צפוי להמשיך לקבל את חולצת ההרכב ממאמנו ויפתח בקישור האחורי לצידם של משה אוחיון וניר ביטון הצעיר. עידן שריקי ודימיטאר מקרייב שנמצא בכושר מצוין בתקופה האחרונה, יפתחו בחוד ההתקפה.

"הניצחון על הכח נתן לנו הרבה אוויר", אמר וייצמן. "המשחק נגד מכבי פתח תקוה יהיה קשה מאוד ובטח ובטח כשזה מתקיים באורווה. אני מקווה שנחזור משם עם הנקודות. ברור שזה לא קל לשחק שלושה משחקים בשישה ימים, אבל כמו שכולם ראו כבר באמצע השבוע, יש לנו סגל רחב כשכמעט לכל עמדה יש לפחות שני שחקנים. עומס המשחקים לא יהיה תירוץ". הוסיף הקשר.

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, אדיר טובול (רחמים צ'קול), ניר ביטון, עידן ויצמן, משה אוחיון, עידן שדה (שי רביבו), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully