וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון התפטר מנוטס קאונטי

השבדי בן ה-62 עזב את תפקידו כמנהל המקצועי של המועדון הוותיק בעולם אחרי תוהו ובוהו ניהולי שנמשך כמה חודשים

סוון גוראן אריקסון התפטר מתפקידו כמנהלה המקצועי של נוטס קאונטי, מהליגה הרביעית באנגליה וזאת אחרי רכישת המועדון על ידי יו"ר לינקולן סיטי לשעבר, ריי טרו, שקנה את קבוצת הכדורגל הוותיקה בעולם בפאונד אחד.

מנכ"ל המועדון, ג'ים רודוול, סיפר ל-BBC ש"סוון הסכים להישאר נשיא כבוד של המועדון, שזה תפקיד עם פחות פעילות, אבל כזה שמראה כמה מעריכים ומכבדים אותו כאן". רודוול המשיך והחמיא לאריקסון, אבל אמר שלפחות לעת עתה, תפקידו הקודם לא ימולא על ידי אדם אחר.

השבדי שאימן בעבר בין היתר את לאציו, רומא, בנפיקה, נבחרת אנגליה ומנצ'סטר סיטי, הגיע לנוטס קאונטי אחרי קדנציה כושלת למדי בנבחרת מקסיקו והנחתתו במדו ליין הייתה חלק מהתכנית של הבעלים הקודמים להצעיד את נוטס קאונטי בחזרה לפרמיירליג. אלא שהתכנית הזו ספגה מהלומה כבר בשנתה הראשונה בגלל בעיות כספיות וגם סול קמפבל שהוחתם, עזב אחרי משחק אחד בלבד בקבוצה.

פיטר טרמבלינג, שבעצמו קנה את המועדון במחיר סמלי של פאונד אחד בדצמבר, התייאש די מהר וכאמור מכר את המועדון באותו מחיר. כרגע מדורגת נוטס קאונטי במקום השביעי בליגה עם שלושה משחקים חסרים. אריקסון בן ה-62 לא פירט על תכניותיו הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully