וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "זה החודש החשוב ביותר של מילאן העונה"

מילאן תארח את אודינזה כבר הערב (21:45, ספורט2) והמאמן רואה גם את מנצ'סטר יונייטד בזווית העין. פאטו ונסטה החלימו

מילאן ואודינזה יוציאו לדרך את המחזור ה-24 בליגה האיטלקית כבר הערב (שישי, 21:45, שידור ישיר בספורט2) כשרוסונרי יודעים שרק ניצחון יחזיר אותם למקום השני, על חשבונה של רומא הלוהטת.

הקבוצה של לאונרדו הברזילאי הפסידה לאינטר בדרבי לה מדונינה ב-25 בינואר ומאז לא הצליחה לחזור לעצמה. הפסד לאותה אודינזה בגביע גרר גם שתי תוצאות תיקו מאוד מאכזבות נגד ליבורנו ובולוניה ולפני שמתחדשים הדיבורים על משבר, כעת על הקבוצה לנצח. החדשות הטובות ממילאנלו הגיעו אחרי שנודע שפאטו ואלסנדרו נסטה יהיו כשירים למפגש עם מילאן ביום שלישי, אך מנגד לא ברור כמה הם יוכלו לתרום הערב.

המשמעות היא שהרוסונרי ימשיכו להישען בעיקר על רונאלדיניו, שלא הצליח לעשות את ההבדל בשבועיים וחצי האחרונים, בעוד מרקו בוריילו המצוין צפוי להמשיך כחלוץ החוד. "זה החודש הכי חשוב של מילאן העונה", אמר לאונרדו לקראת המשחק וכשההתמודדות עם מנצ'סטר יונייטד מתקרבת, "אין זמן לעשות שינויים ואנחנו צריכים להישאר רגועים, אבל לא לאבד את הכעס והגאווה שלנו".

אודינזה התחילה את העונה בצורה גרועה, אבל ניצחון 1:3 על נאפולי בסוף השבוע, שהיה הפסד ראשון של וולטר מצארי כמאמן הקבוצה מהדרום, נתן רוח גבית לא מבוטלת. מצד שני, אודינזה היא הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא ניצחה משחק חוץ העונה ועם שבעה הפסדי חוץ, הסטטיסטיקה לא מבטיחה להם כלום הערב. אנטוניו די נטאלה, שכבש כבר 16 שערים העונה, ינסה לשנות את הכיוון הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully