וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד מתקרבת למלכות

אתלטיקו מדריד אמנם הפסידה 3:2 לסנטאנדר, אבל ניצחה 3:6 בסיכום שני המשחקים, בדרך לגמר גביע המלך מול סביליה

לאחר שאתמול כבר הבטיחה לעצמה סביליה את המקום בגמר גביע המלך בספרד, אחרי ניצחון 1:2 בסיכום שני המשחקים מול חטאפה, הערב (חמישי) היא גילתה מי תהיה היריבה שלה. למעשה, עוד לפני שנפתח המשחק בין אתלטיקו מדריד לראסינג סנטאנדר, כבר היה לסביליה מושג כלשהו, מאחר והמדרידאים הגיעו למשחק השני מול ראסינג כשהם אוחזים בניצחון 0:4 מוחץ מהמשחק הראשון, וגם לאחר 90 המסקנה הזו לא השתנתה, למרות שסנטאנדר יצאה עם ידה על העליונה, כשניצחה 2:3. למרות זאת, אתלטיקו עלתה לגמר בזכות ניצחון 3:6 בסיכום שני המשחקים.

בסנטאנדר ידעו שאם ברצונם לתת לעצמם סיכוי לסגור את פער ארבעת השערים מהמשחק הראשון, הם חייבים להתחיל לעבוד מוקדם, וזה בדיוק מה שהם עשו: כבר בדקה השניה כבש חואן ואלרה לשערו שלו, והעלה את המארחים ליתרון. אלא שבדקה ה-8 נכבש שער עצמי נוסף, אבל הפעם בחלק השני של המגרש. כדור חופשי של אתלטיקו עלה אל הרחבה, וחוסה מוראטון הסיט את הכדור, הטעה את השוער והשווה בטעות ל-1:1.

בדקה ה-51 התקרבו עוד יותר האורחים אל העלייה לגמר, כשמהלך קבוצתי מצויין של אתלטיקו הסתיים אצל חוראדו ברחבה, וזה לא התקשה מול השוער כדי לקבוע 1:2. אם המצב לא היה מספיק רע עבור המארחים, בדקה ה-69 הם נותרו ב-10 שחקנים, כשכריסטיאן פרננדז שלח מרפק לאחד משחקני אתלטיקו, וראה את הכרטיס האדום. סנטאנדר הצליחה לשמח מעט את אוהדיה בשלוש הדקות האחרונות, כשבדקה ה-89 כבש סיסקו שער שיוויון, ודקה מאוחר יותר הפך צ'יטה את התוצאה עם שער משלו, שרק הוסיף מעט כבוד למארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully