וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי קול גמר את העונה, גיגס ייעדר כחודש

מגן צ'לסי שבר את הקרסול והוא בספק למונדיאל, קשר יונייטד שבר את היד. גרנט יעמוד לדין על ההרחקה מול סנדרלנד

שתי מוליכות הפרמיירליג קיבלו הערב (חמישי) בשורות רעות, כשצ'לסי גילתה שאשלי קול שבר את הקרסול בהפסד לאברטון (2:1), בעוד שיונייטד הודיעה שריאן גיגס שבר את ידו בתיקו מול אסטון וילה (1:1). מגן נבחרת אנגליה ייעדר על פי ההערכות הראשוניות לשלושה חודשים לפחות, והמשמעות היא שהוא ככל הנראה סיים את העונה ואף נמצא בספק לפתיחת הכנות הנבחרת האנגלית למונדיאל.

היעדרותו הארוכה של קול תקפיץ ככל הנראה את יורי ז'ירקוב לעמדת המגן השמאלי של צ'לסי, שם יזכה סוף סוף להזדמנות להוכיח את עצמו אחרי שלא זכה לדקות משחק רבות מאז שהגיע לסטמפורד ברידג' הקיץ. בנבחרת עשויה פציעתו של קול להבטיח את מקומו של ווין ברידג' בסגל, עובדה שלא תעזור לפאביו קאפלו להרגיע את הרוחות בעקבות סערת ג'ון טרי.

לעומתו יושבת הקשר הוולשי של האלופה לחודש, לאחר שצילום הרנטגן שעבר היום אישר כי הוא סובל משבר. גם עבור השדים האדומים מדובר במכה לא קטנה שכן הוולשי בן ה-36 יחסר בתקופה בה יתקיימו מספר משחקים מכריעים. מלבד משחקי הליגה בהם הוא לא ישחק, גיגס ייעדר גם מצמד המשחקים נגד מילאן בשמינית גמר ליגת האלופות ומגמר גביע הליגה, נגד אותה אסטון וילה, ב-28 בפברואר.

הפציעה הזו מקצרת את הרוטציה של אלכס פרגוסון בקבוצה ואם לא די בה, הרי שנאני הפורטוגלי ייעדר גם הוא משלושת המשחקים הקרובים ברמה המקומית וזאת לאחר שהורחק אתמול אחרי עבירה על סטיליאן פטרוב. כמו גיגס, גם נאני לא ישחק בגמר גביע הליגה.

* ההתאחדות האנגלית הודיעה הערב רשמית שאברהם גרנט יעמוד לדין משמעתי על הרחקתו במשחק הליגה מול סנדרלנד (1:1). כזכור, התעמת גרנט עם השופט קווין פריינד בירידה לחדר ההלבשה במחצית המשחק, ומחה בקולניות על שני מקרים בהם הגיעה לפורטסמות לקבל שריקה לפנדל לזכותה לטענתו, ועל הרחקתו הבלתי מוצדקת של ריקרדו רושה.

ארשבין אופטימי

מי שתהנה מהפציעות הטריות אצל שתי המוליכות היא ארסנל.
אחרי שני הפסדים רצופים למנצ'סטר יונייטד ולצ'לסי נדמה היה שהתותחנים יצאו ממירוץ האליפות באנגליה. אלא שהפרמיירליג העונה היא לא ליגה צפויה ואחרי שאמש (רביעי) אותן צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד איבדו נקודות, חזרו התותחנים למרחק של שש נקודות מהפסגה ויחד עם העובדה הזו שבה גם האופטימיות.

"התוצאות מאתמול היו טובות עבורינו, אבל אם אנחנו רוצים להיות אלופים, נצטרך לנצח את 12 המשחקים שנותרו לנו עד סיום העונה", אמר שחקן הקבוצה, אנדריי ארשבין, "קשה להגיד אם זה אפשרי לזכות, אבל אחרי אתמול זה בהחלט נראה דבר אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully