וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק מול עכו הוא מלחמת עולם"

בהפועל פתח תקוה מתכוננים למשחק החוץ החשוב: "החודש הקרוב קריטי". הפתרון של מחפוד לעומס: ארבעה מעסים באימון

שחקני הפועל פתח תקוה סובלים מעייפות ועומס בעקבות רצף המשחקים במהלך השבוע האחרון. בעקבות כך, החליט הצוות המקצועי לזמן שני מעסים לאימון שנערך היום (חמישי) בנוסף לשניים המועסקים כבר במועדון. לפני האימון קיבלו השחקנים טיפול מיוחד על מנת להפיג את המתח והעייפות שהצטברה במהלך השבוע. ביום ראשון שיחקה הקבוצה מול הפועל חיפה בליגה ואתמול 120 דקות בגביע המדינה מול הפועל רעננה.

במועדון מקווים שהשוער אוסטין אג'ידה ישוב במהרה למגרשים, זאת למרות שביעות הרצון מהיכולת שמגלה יוסי שקל. כזכור, חוזהו של השוער הניגרי הוארך השבוע לאחר שההנהלה הודיע לסוכנו, גיא פרימור, על מימוש האופציה לעונה הבאה. בקרוב אמורה ההנהלה להיפגש גם עם הקשר ג'ונתן אסוס, שמחזיק באזרחות ישראלית, במטרה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. המגן שגיב כהן, שלא נכלל בסגל למשחק אתמול בגלל פציעה, עשוי לשוב להרכב לקראת המשחק נגד עכו. גם גיא צרפתי שהפחית מהעמוס על ידי מנוחה צפוי לשחק. "המשחק הקרוב יהיה מלחמת עולם עבורנו, זה אחד המשחקים שיקבעו בתום העונה האם נישאר בליגה", אמרו שחקנים בקבוצה.

במחזור הבא תארח הקבוצה את הפועל רעננה ולאחר מכן תתארח אצל הפועל רמת גן. "החודש הקרוב קריטי מאוד עבורנו. צריך לדעת לצאת מהמשחקים האלה בשלום", אמרו בקבוצה. בפתח תקוה מרוצים מאוד מהחלוץ אברהים בסיט שכבש שני שערים חשובים בשני המשחקים מאז הגיע לקבוצה. אתמול הוא כבש לזכות הקבוצה בגביע ולמעשה העלה אותה לשלב הבא ובשבת הוא כבש את שער היתרון מול הפועל חיפה, כשנכנס כמחליף 19 דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully