וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני יואשם בהתנהגות בלתי הולמת

11.2.2010 / 16:24

מנג'ר מכבי תל אביב יועמד לדין בעקבות הרחקתו בניצחון על נתניה בגביע, לאחר שמחה בקולניות לעבר השופט אלי חכמון

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל קנס היום (חמישי) את מכבי תל אביב ב-10,000 שקל בעקבות דו"ח השופט של אשר כהן, שציין כי במהלך המשחק בשבת (0:2) שעברה סנוורו אוהדי מכבי תל אביב את שחקני הפועל רעננה. במכבי טענו בתגובה כי בשל העובדה שהמשחק נערך באור יום סינוור הלייזר לא השפיע על מהלכו התקין של המשחק. הדיין עמנואל סלע לא התחשב בדברי הקבוצה ופסק כאמור קנס כספי בפועל ומשחק ללא קהל לשנה על תנאי במקרה של עבירה דומה.

לאחר מכן הודיע בית הדין כי גם מנג'ר הקבוצה, אבי נמני, יעמוד לדין, בעקבות הרחקתו במשחק הגביע מול מכבי נתניה (1:3). השופט אלי חכמון ציין בדו"ח המשחק שלו שנמני מחה בקולניות לעברו ולכן נאלץ להרחיקו, והמנג'ר יואשם בהתנהגות בלתי הולמת.

באימון שנערך הערב נעדרו רונלד ראלדס והקשר איביצ'ה אילייב, שעדיין פצועים, כמו גם דור מלול ואיגור תומאסיץ'. בנוסף, לא התאמנו גם המגן רוני גפני והקשר גיז'רמו ישראלביץ', אבל בקבוצה מסרו כי שותם בשבת אינו מוטל בספק, וכי כל הכוונה היתה להקל עליהם מעט בעומס. באימון הערב תורגלו ליאור ז'אן וניסן קפילוטו בעמדות הבלמים.

שירן ייני ואנדריי קומאץ' ישחקו בקישור האחורי, בעוד בחלק הקדמי מקומו של יוסי שבחון מובטח, ובצוות המקצועי מתלבטים שוב בין תמיר כחלון לגיז'רמו ישראלביץ'. כל הכרטיסים לדרבי אזלו ובמכבי הביעו שביעות רצון גם מהעובדה שנמכרו גם כמה מאות מנויים לשער 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully