וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולם הפחים

ליגת ווינר במצב גרוע? מה תגידו על ניו ג'רזי שלמשחקה מול מילווקי הגיעו 1,016 צופים. אפילו המאזן 48:4 נראה סביר לפתע

1,016 צופים. זו כמות הקהל שהגיע הלילה (בין רביעי לחמישי) לצפות במשחק ה-NBA בו אירחה ניו ג'רזי את מילווקי באולם ה-IZOD CENTER. לא מדובר רק ביכולת העלובה של הנטס, שעם ההפסד 97:77 הידרדרו למאזן מחפיר של 48 הפסדים מול ארבעה ניצחונות, אלא גם בסופת שלגים שפקדה את אזור ניו יורק והקשתה על דרכי ההגעה לאולם.

מעט האמיצים שכן הטריחו עצמם למשחק זכו לשבת בשורות הראשונות של האולם, שגם כך נותרו כמעט מיותמות לחלוטין. "האוהדים שלנו לא יכלו להגיע והיה קשה לנו ספק אנרגיות כדי לנצח. לצערי, התוצאה מראה שלא הבאנו את האנרגיה הדרושה", אמר שחקן הנטס ג'רוויס הייס בסיום.

הצופים שהגיעו ראו את מילווקי קולעת 50 אחוזים מהשדה נגד הקבוצה הכי גרועה בליגה. "אני לא מבין מה בדיוק קרה כאן. השחקנים נראו עייפים", אמר מאמן הנטס קיקי וונדוויי. אם בניו ג'רזי חושבים ש-1,016 צופים הם שפל, מעניין מה יקרה אם יהפכו בתום העונה לקבוצה שמסיימת עונה עם המאזן הכי גרוע בליגה. כרגע הם בהחלט נראים בדרך לשבור את השיא של פילדלפיה, שסיימה את 1972/3 עם 9 ניצחונות ו-73 הפסדים.

בינתיים החלה התקשורת בתפוח הגדול להעלות שמות של מועמדים להחליף את וונדווי בסיום העונה, כשהשם המועדף על הנהלת הנטס הוא ג'ף ואן גנדי, שלא שש נכון לעכשיו לוותר על עבודתו כפרשן בטלוויזיה. על פי ה"ניו יורק דיילי ניוז" שם נוסף שנמצא על הפרק הוא ריק פיטינו, מאמן מכללת לואיוויל שהעביר שתי קדנציות לא מוצלחות ב-NBA בסלטיקס בשנות התשעים ובניקס בשנות השמונים, שמנסה לדחוף את עצמו לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully