וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה מתחמם לקראת המונדיאל

ארגנטינה כבר פיגרה בבית מול ג'מייקה במשחק ידידות, אך ניצחה 1:2 בתוספת הזמן. המאמן התפנה לתקוף את ולדאנו

נבחרת ארגנטינה גברה הלילה (חמישי) 1:2 על ג'מייקה במסגרת משחק ידידות במר דל פלטה, אחרי מהפך שעשתה בדקות האחרונות. הארגנטינאים, שכזכור לא הרשימו במיוחד תחת פיקודו של המאמן דייגו מראדונה בדרכם לגביע העולמי, נקלעו לפיגור 1:0 משער של ריאן ג'ונסון הג'מייקני, אך הצליחו להשלים ניצחון, שוב בעזרת חילוף של המאמן.

בדקה ה-83 מרטין פאלרמו גמל שוב למראדונה על האמון שהוא נותן לו, והחלוץ הוותיק נגח פנימה בחוזקה אחרי כדור קרן והשווה ל-1:1. בתוספת הזמן היה זה איגנסיו קאנוטו, שנכנס כמחליף רק בדקה ה-89, ניצל מסירה של אותו פאלרמו כדי לכבוש מקרוב ולקבוע 1:2 לארגנטינאים. אין זו הפעם הראשונה שהנבחרת מנצחת בדרמטיות בעזרת חילופים מוצלחים של המאמן, אך כמובן שבארגנטינה דואגים על הסיבות שבגינן מלכתחילה הנבחרת נקלעה לפיגור.

ארגנטינה הוגרלה במונדיאל לבית ב' יחד עם ניגריה, דרום קוריאה ויוון. משחק ההכנה הבא שלה לקראת המונדיאל יהיה במינכן מול גרמניה ב-3 במארס.

אגב, אתמול מראדונה תקף בצורה קשה את חורחה ולדאנו, המנהל המקצועי של ריאל מדריד ומי שהיה שותף שלו להתקפה בנבחרת הגדולה של 1986, והאשים אותו בפגיעה בכדורגל המקומי. "יש לנו (ארגנטינה) יריבים גדולים, ואלו הם ריאל מדריד וחורחה ולדאנו", אמר מראדונה, "הם הרסו בכוונה את היינצה, רצו להעיף את גאגו, ועכשיו הם נגד היגואין רק כי הוא מעז לכבוש יותר מרונאלדו ובנזמה ביחד".

מראדונה זעם על חוסר הפטריוטיות של ולדאנו. "העובדה שארגנטינאי אחד לא תומך בארגנטינאי אחר מגעילה אותי", סיכם מראדונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully