וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דטרויט, כספי יוצא לחופשה בראש שקט

הישראלי יצא לפגרת האולסטאר, בה ייקח חלק, אחרי שתרם 8 נק' ו-5 ריב' ב-21 דקות, וסייע לסקרמנטו לנצח בדטרויט 97:103

אחרי הניצחון בגארדן על הניקס, סקרמנטו הצליחה לסיים את מסע משחקי החוץ הקצר שלה במאזן חיובי של שני ניצחונות לעומת הפסד, אחרי שגברה הלילה (בין רביעי לחמישי) על דטרויט בחוץ בתוצאה 97:103. עמרי כספי פגש את חברו לשעבר במכבי תל אביב, וויל ביינום, ובתום המפגש קבוצתו של הישראלי השאירה את הגארד של הבוכנות ואת חבריו עם הפסד שקטע רצף של שני ניצחונות. כספי פתח בחמישייה וב-21 דקות משחק תרם לקינגס 8 נקודות (3 מ-6 מהשדה, 2 מ-2 מהשלוש), 5 ריבאונדים וחטיפה אחת. עתה יתפנה כספי לפגרת האולסטאר, בה ישתתף במשחק הרוקיס וכן בתחרות החיובים, בה יתמודד נגד רייג'ון רונדו וקווין דוראנט.

כוכב המשחק היה אקס מכבי תל אביב אחר, בנו אודריך, אותו אוהדי דטרויט זוכרים מגמר 2005, אז שיחק במדי סן אנטוניו. אודריך הפציץ מהספסל 18 נקודות מתוך ה-22 שלו במשחק במחצית הראשונה, וסייע לקינגס להשיג ניצחון 18 העונה, לעומת 34 הפסדים. דטרויט עומדת על מאזן של 18 ניצחונות ו-33 הפסדים. סקרמנטו תחזור לשחק אחרי פגרת האולסטאר בביתה, נגד בוסטון סלטיקס.

כספי פתח בחמישייה ומצא מולו את השבדי יונאס ירבקו השבדי, עמו ישתף פעולה במשחק הרוקיס. 4 דקות מהפתיחה שלשה של כספי צללה פנימה, ושלוש דקות לסיום הרבע הוא הוחלף על ידי ג'ון ברוקמן. אנדראס נוצ'יוני קלע 7 נקודות, והקינגס הוליכו 20:22 בתום 12 הדקות הראשונות. אודריך להט, וקלע את 7 הנקודות הראשונות של הקינגס ברבע השני. יחד עם קווין מרטין, שנכנס לפעולה, ומשחק יציב של נוצ'יוני, סקרמנטו נשארה צמודה לפיסטונס, שנהנו מיד טובה של טיישון פרינס. במחצית הוליכו המארחים 55:56, וכספי ישב על הספסל לאורך הרבע השני. כדקה וחצי מפתיחת הרבע השלישי, כספי הוסיף 2 למאזנו בג'אמפ, והמשחק הצמוד נמשך כשדטרויט הובילה 78:79 בסיומו. ברבע הרביעי כספי לא קלע אף נקודה, אבל מרטין ואוואנס נכנסו לפעולה. חמש דקות לסיום ארבע נקודות רצופות של אוואנס פתחו יתרון קטן לקינגס, סטאקי לא הצליח לייצר נקודות ודטרויט קיבלה תפוקה רק מפרינס. זה לא הספיק לפיסטונס, ונקודות של מרטין ואוואנס מקו העונשין הבטיחו לקינגס ניצחון ליגה 97:103.

קווין מרטין הוליך את קלעי הקינגס עם 26 נקודות (9 מ-15 מהשדה), אודריך, כאמור, תרם 22 נקודות והוסיף להן 6 אסיסטים, טייריק אוואנס סיים עם 13 (5 מ-10 מהשדה) ו-6 אסיסטים, וג'ייסון תומפסון הוסיף מהספסל 5 ו-11 ריבאונדים. הקינגס עצרו את דטרויט על 40.7 אחוז מהשדה, וקלעו בעצמם ב-51.3 אחוז. טיישון פרינס המשיך להוריד חלודה מאז חזר מהפציעה והצטיין בפיסטונס עם 23 נקודות (11 מ-15 מהשדה). רודני סטאקי הוסיף 17 למפסידים, ריפ המילטון תרם 14 ו-וויל ביינום הוסיף 8 נקודות ו-4 אסיסטים מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully