וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: עושים סדר על המסך שלכם

ערוץ הספורט יוצא במבצע שידורים לסוף השבוע: כספי והרוקיז בספורט5, גם האולסטאר, התחרויות האישיות ב-5+ לייב

סוף השבוע של משחקי האולסטאר בליגת ה-N.B.A יוצא לדרך, וערוץ הספורט ילווה אותו לכל אורכו, עם שידורים חיים של משחק האולסטאר בין נבחרי המערב והמזרח, שידור משחק הרוקיז (בהשתתפותו של עמרי כספי), שידור התחרויות, כמו תחרות השלשות, אימונים, ראיונות ועוד.

במרכז סוף השבוע יעמוד כמובן עמרי כספי, שלאחר שקבע כבר בתחילת השנה היסטוריה בכך שנבחר לישראלי הראשון שישחק בליגה, הוכיח לכולם כי הוא שחקן ראוי וישחק במשחק הרוקיז המסורתי, במסגרתו ייפגשו השחקנים הטובים ביותר בליגה שלהם מול שחקני השנה השנייה הטובים ביותר. המשחק ישודר בלילה שבין שישי לשבת בשעה 04:00 בערוץ ספורט5.

בשבת בלילה בשעה 03:30 ישודרו ב-5+LIVE התחרויות הרשמיות של ה–N.B.A, ביניהן תחרות השלשות – בה מתמודדים קלעי השלשות הטובים ביותר בליגה, וכן תחרות ההטבעות שמשודרגת משנה לשנה ומביאה לצופים את הביצועים של השחקנים היצירתיים ביותר בליגה. בנוסף, ישודרו תחרויות נוספות ביניהן תחרות "התחנות" המביאה את הרכזים הטובים בליגה, וכן משחקי הקבוצות המשולבות – עם שחקן מהליגה, שחקנית מליגת ה-W.N.B.A ושחקן וותיק.

המשחק הגדול של סוף השבוע הוא משחק האולסטאר בין קבוצות המערב והמזרח שיתקיים בלילה שבין ראשון לשני בשעה 03:15, וישודר בספורט5. במהלך כל סוף השבוע יעביר ערוץ הספורט דיווחים חיים מהשטח מפיו של ירון טלפז. הדיווחים, הראיונות והתמונות מאימוני הקבוצות והשחקנים ישולבו הן באתר הערוץ, והן במהדורות חדשות הספורט ומהדורת סיכום השבוע ב5+LIVE, כמו גם בתוכנית חי משבת שתשודר במוצאי שבת ב-5+LIVE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully