וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח מטורניר סן חוזה

הטניסאי הישראלי הבכיר הפסיד לפיליפ קולשרייבר הגרמני 6:2, 6:0 בסיבוב השני בקליפורניה. ניצחונות לרם וגם לארליך

הטניסאי הישראלי דודי סלע (45 בעולם) הודח הערב (רביעי) מטורניר סן חוזה בארצות הברית (על סך פרסים של 531 אלף דולר). סלע הפסיד בסיבוב השני לפיליפ קולשרייבר הגרמני (29 בעולם) 6:2, 6:0. זה היה משחק חד-צדדי כבר מהפתיחה, כאשר קולשרייבר השיג שבירה ראשונה במשחקון הרביעי כדי לעלות ל-1:3. סלע התקשה להתמודד מול ההגשות של הגרמני, שרשם כמעט 90 אחוזי הצלחה בסרבים הראשונים שלו. במערכה השניה, כבר נראה היה שהישראלי ויתר על המשחק, כאשר הוא לא הצליח לנצח אף משחקון. סלע ימשיך להתחרות בטורניר הזוגות בסן חוזה, אחרי שעבר את הסיבוב הראשון יחד עם דניס איסטומין מאוזבקיסטן. השניים יתמודדו ברבע הגמר נגד טומי האס הגרמני וראדק סטפאנק הצ'כי.

בטורניר רוטרדאם בהולנד (על סך פרסים של 1.15 מיליון יורו) עלו אנדי רם ומיכאל לודרה הצרפתי לסיבוב השני בזוגות. הצמד גבר על ג'וליאן בנטו וארנו קלמון הצרפתים 7:6, 4:6, 4:10, ובסיבוב הבא הם יתמודדו מול המדורגים 2 בטורניר, פרנטישק צ'רמאק הצ'כי ומיכאל מרטינק הסלובקי.

בטורניר הצ'לנג'ר בברגמו שבאיטליה (על סך פרסים של 42.5 אלף יורו) עלו יוני ארליך ודניאלה ברצ'יאלי האיטלקי לחצי הגמר. השניים גברו ברבע הגמר על ברנדן אוואנס האמריקאי ופרקש אמריטראג' ההודי 0:6, 6:7, ובשלב הבא הם ייפגשו את קרול בק הסלובקי ויירי קרקושקה הצ'כי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully