וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: אסור לעצבן את באיירן

גרויטר פורת' הוליכה 1:2 במינכן, אבל הבווארים חזרו והביסו 2:6 בדרך לחצי הגמר. אוגסבורג הדיחה את קלן, גם שאלקה עלתה

באיירן מינכן המשיכה את הריצה הנהדרת שלה מהליגה גם בגביע הגרמני, כאשר הביסה הערב (רביעי) 2:6 את גרויטר פורת' מהליגה השנייה, לא לפני שחוותה כמה רגעים מלחיצים. הבווארים אפילו נקלעו לפיגור 2:1 בעקבות טעויות בהגנה שנבעו כנראה ממזג האוויר המושלג, אך התאוששו והתפוצצו עם חמישייה בחצי השעה האחרונה בדרך לחצי הגמר.

תומאס מולר הצעיר פתח את מסכת הכיבושים בדקה החמישית, אבל כריסטופר נוטה השווה אחרי חמש דקות וסאמי עלאגי הטוניסאי השלים מהפך מדהים באליאנץ ארינה בדקה ה-40. השערים האלה רק הרגיזו את שחקני באיירן, שהשיגו את השיוויון מפנדל של אריאן רובן (59) והמשיכו עם שערים של פרנק ריברי שעלה בהרכב (61), פיליפ לאהם (65) מולר עם השני (82) ועצמי של אותו עלאגי (89).

ההפתעה הגדולה הגיעה מהאימפולס ארינה, שם ניצחה אוגסבורג מהליגה השנייה את קלן 0:2 ועלתה גם היא למעמד המחייב של חצי הגמר. הקבוצה של זבונימיר סולדו עלתה בהרכב חזק פרט ללוקאס פודולסקי על הספסל, אבל ספגה בדקה השלישית ממיכאל טורק, אקס פרנקפורט. אוגסבורג החזיקה ביתרון השביר ובדקה ה-86 סגרה עניין עם השני אותו הבקיע נאנדו רפאל. קלן, אגב, סיימה בשמונה שחקנים, לאחר הרחקות של אדיל צ'יהי, פודולסקי שעלה כמחליף ופטיט הפורטוגלי.

גם שאלקה הצטרפה לבאיירן, אוגסבורג וברמן בחצי הגמר, כשניצחה במשחק הנועל של רבע הגמר 0:1 את אוסנברוק בחוץ. הקבוצה מהליגה השנייה החזיקה מעמד במשך כמעט שעה, עד שנכנעה לשער של קווין קוראני בדקה ה-59.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully