וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: בורדו כבר לא יכולה לחלום על טרבל

מונאקו הגיעה לשבאן דלמאס והפתיעה עם ניצחון 0:2 שהדיח את האלופה מהגביע. גם מארסיי, טולוז וראן הודחו, פ.ס.ז' עלתה

חלומות הטרבל של בורדו נופצו לרסיסים הערב (רביעי), כשמונאקו הגיעה לסטאד שבאן דלמאס והפתיעה את האלופה בניצחון 0:2. ג'ימי טראורה הבקיע ראשון בדקה ה-27 והלחיץ את אנשי בורדו המצפים ללוח משחקים עמוס, ובדקה ה-53 מוסא מאזו נעץ את השני והדיחה את האלופה. לפחות עכשיו ללורן בלאן יש פחות דאגות מעומס צפוי.

ההפתעות בגביע הצרפתי נמשכות. טולוז, ללא כוכבה הפצוע אנדרה פייר ג'יניאק, הובכה עם הפסד 2:0 לברסט מהליגה השנייה. רומן פוייה בדקה ה-74 ורישאר וויזאר בפנדל בדקה ה-87 כבשו למדורגת שנייה בליגת המשנה. קבוצת החובבים קובילי הדיחה אתמול (שלישי) את ראן עם 0:1 ועלתה לרבע הגמר הגביע הצרפתי. המגן סבסטיאן ווגואה הבקיע את שער הניצחון עבור הקבוצה מהליגה הרביעית, שסיימה את דרכה של מי שניצחה רק בשבת האחרונה 2:4 את האלופה בורדו.

מחזיקת הגביע גנגאן, המשחקת בליגה השנייה, הפסידה 1:0 לבולון ונפרדה מהתואר. אלכסנדר קובייליה כבש את השער הביתי הראשון של בולון מאז ה-6 בדצמבר. פריס סן ז'רמן המאכזבת נהנתה משער של לודוביק ז'ולי וניצחה 0:1 את וסול, במשחק בו שתי הקבוצות סיימו בשערה שחקנים (סטפן ססניון הורחק מפ.ס.ז').

גם סושו בין שמונה העולות, אחרי 1:4 קל על בווה מהליגה השלישית. סנט אטיין עבדה קשה, אך לבסוף ניצחה 0:2 את ואן. דימיטרי פאייה כבש בדקה ה-80 והצעיר עמנואל ריבייר הכפיל בתוספת הזמן.

אוקזר הביסה 0:4 את פלאבנק הקטנה, במשחק השלמה מהסיבוב הקודם. אירניוש ילן הפולני הבקיע צמד, בנואה פדרטי ודלווין נ'דינגה התכבדו גם הם בשערים. גם מארסיי הודחה מהגביע בתום משחק השלמה מהסיבוב הקודם בשל הפסד 3:1 ללאנס. עיסאם ג'מה הטוניסאי כבש פעמיים במחצית הראשונה וטואיפילו מאולידה הוסיף את השלישי בדקה ה-57. מארסיי הצליחה להחזיר רק פעם אחת כשבנואה שיירו קבע את התוצאה הסופית כעבור ארבע דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully