וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארה"ב מוכנה לכבוש את לונדון

לברון, קובי, וויד, כרמלו אנתוני ואחרים נמצאים בסגל הרחב של האמריקאים לקראת אולימפיאדת לונדון 2012. גם צ'ונסי חזר

לאחר ההצלחה הרבה באולימפיאדה האחרונה, פורסם הערב (רביעי) הסגל של נבחרת ארצות הברית בכדורסל לקראת אולימפיאדת לונדון 2012, וכל השמות הגדולים עדיין שם. לברון ג'יימס, קובי בריאנט, דווין וויד וכרמלו אנתוני, שהובילו את האמריקאים למדליית הזהב האחרונה, ינסו לשמור על התואר גם בבריטניה, כאשר גם כריס בוש, כריס פול, דוויט הווארד, דרון וויליאמס וקרלוס בוזר, שהיו חלק מאולימפיאדת בייג'ינג, נמצאים בסגל הרחב לקראת לונדון.

ג'רי קולאנג'לו, שיושב בראש וועדת הכדורסל האמריקאית, נשמע נלהב לגבי האיחוד של שלל הכוכבים. "הם הוכיחו שהם הלב והנשמה של התכנית שלנו, ואסור להתעלם מההתחייבות שלהם להמשיך ולייצג את המדינה". כרמלו אנתוני, שכאמור, גם כן יהיה חלק מהסגל הרחב, הוסיף: "זה עדיין מוקדם, אבל אני חושב שהחבר'ה האלה עדיין רוצים לשחק".

בין שלל הכוכבים שכבר היו שם, הסגל הרחב המונה 27 שחקנים כולל גם את אמארה סטודמאייר וצ'ונסי בילאפס, ששבים אליו, וכן את למאר אודום, שהיה חלק מהנבחרת לאולימפיאדת 2004. עוד בסגל נמצאים: אל ג'פרסון, קווין לאב, דרק רוז, קווין דוראנט, רודי גיי, או ג'יי מאיו, אנדרה איגודאלה, קנדריק פרקינס, דני גריינג'ר, דייויד לי, ברוק לופז, ראסל ווסטברוק, למרקוס אולדריג', ג'ראלד וואלאס ואריק גורדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully