וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "כל ניצחון עושה טוב לקבוצה"

10.2.2010 / 21:22

מאמן בני יהודה נשם לרווחה כשקבוצתו ניצחה לראשונה ב-2010, עם 0:2 על עכו בגביע. עימות בסיום בין היו"ר ויצמן להוכנבוים

בני יהודה השיגה הערב (רביעי) את ניצחונה הראשון בשנת 2010, כאשר גברה 0:2 על הפועל עכו ועלתה לשמינית גמר הגביע. עמרי אפק ואלירן עטר הבקיעו את השערים עבור הזהובים במחצית השנייה ואיפשרו לאוהדיהם לנשום לרווחה ולהמשיך לחלום על הישג בגביע המדינה.

לוזון: "הניצחון מוסיף, בטח כשהוא על האפס"

גיא לוזון, מאמן בני יהודה, אמר לאחר הניצחון החשוב: "אין ספק שהמשחק לא התחיל בצורה טובה מבחינתנו, אבל בחצי השני התעשנו ויצרנו מספיק הזדמנויות בכדי להכריע את המשחק. מנגד עכו לא הגיעה לשום מצב ממשי, כך שגם משחק ההתקפה וגם משחק ההגנה שלנו היה כמו שצריך במיוחד במחצית השנייה. היינו מאוד אחראיים במשחק ההגנה, ובהתקפה בפרקים ששיחקנו מהר וטוב גם יצרנו מצבים".

לוזון לא הכין את הקבוצה בצורה שונה למשחק. "מבחינתי אין הבדל בין משחק ליגה למשחקי גביע המדינה. בשבילי זה היה משחק ליגה לכל דבר וכל ניצחון מוסיף בטח כשהוא על האפס. כל ניצחון עושה טוב לקבוצה." הוסיף לוזון. "אני חושב שזה שהקהל התחיל לעודד את השחקנים במחצית ולדחוף אותם קדימה עזר מאוד ובסך הכל אנחנו מרוצים מהעלייה לשלה הבא. עכו זו משוכה לא קלה וחווינו את זה גם במשחק הליגה מולם. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה וממשחק למשחק זה רק ישתפר"

המגן כפיר אדרי: "אני חושב שהניצחון הזה חסר לנו מאוד, רצינו לעבור שלב, רצינו להחזיר את שמחת החיים, רצינו לטעום את הניצחון וזה נותן גם ביטחון להמשך. נבוא באותה נחישות למשחק הבא, באותו רצון, כדורגל לא שכחנו לשחק אף פעם, נבוא עם מוטיבציה גבוהה יותר, הייתה איזו ירידה, ניקח את הדברים הטובים ונמשיך הלאה".

קשר בני יהודה, חסן אבו זייד, נשלח לבדיקה בבית החולים איכלוב עם חשש לשבר אפו.

ויצמן להוכנבוים: "אין לך עיניים?"

חילופי דברים קשים היו בסיום המשחק בין יו"ר הפועל עכו, ציון ויצמן, לירון הוכנבוים. ויצמן צעק לעברו של המאמן: "אתה לא רואה, אין לך עיניים? מה אתה עושה?" הוכנבוים הגיב: "אל תצעק עליי, מה שיש לך להגיד לי תגיד לי אחר כך ולא בצורה כזו". בסביבתו של המאמן אמרו לאחר העימות, כי הוא לא מתכוון להתפטר למרות שנפגע מאוד מדבריו של ויצמן. לא מן הנמנע שלאחר ארבעה הפסדים ויצמן יחליט לזעזע את המערכת בעכו ואפילו לפטר את המאמן.

הוכנבוים התייחס בסיום להפסד קבוצתו: "דווקא היה לנו משחק טוב עד הפציעה של גבע ברקאי ועמנואל אמנגואה. שני החילופים לא השפיעו כל כך טוב על המשחק, למרות שאי אפשר לדעת וגם אם הם היו נשארים היינו מפסידים. באנו ועשינו את המקסימום עם השחקנים שיש לנו. יש לנו כמה שחקנים שהיו חייבים מנוחה והיו גם מורחקים. לא זילזלנו חלילה ולא הקלנו ראש במשחק. זה הכדורגל. כשהיינו טובים יותר בחצי הראשון לא ידענו לנצל את זה ולתרגם את זה לשערים".

הוכנבוים כבר מסתכל קדימה לעבר קרב התחתית בשבת בליגה נגד הפועל פתח תקוה: "אפשר להגיד שהראש שלי במשחק הזה כבר מתחילת השבוע. ראיתי את הקבוצה שלי היום. זו קבוצה בריאה שיודעת מה היא רוצה מעצמה על המגרש ואנחנו נצטרך רק לתרגם את זה לשערים ומנגד לא לתת ליריבות להבקיע".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully