וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קביליו יפו ועוד 15

11 קבוצות מליגת העל וגם אחת מליגה ב' ישתתפו בהגרלת שמינית גמר הגביע, שתתקיים במחצית משחקי ליגת האלופות

הגרלת משחקי שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל תתקיים הערב (22:30, ספורט 5) במסגרת אירוע חגיגי של ההתאחדות לכדורגל. ההגרלה תתקיים למעשה במחצית משחקי ליגת האלופות. משחקי שמינית הגמר ייערכו ב-23 במרץ, ובהם תשתתפנה 11 קבוצות מליגת העל, ארבע קבוצות מהליגה הלאומית ואחת יחידה מהליגות הנמוכות - הסינדרלה מכבי קביליו יפו. מוליכת ליגה ב' מחוז דרום א', סיפקה את הפתעת הסיבוב כשניצחה 0:1 בקרית שמונה את הראשונה בליגה הלאומית.

כל העולות לשלב הבא: מכבי חיפה, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים, בני יהודה, מ.ס. אשדוד, הפועל פתח תקוה, הפועל באר שבע, מכבי פתח תקוה, בני סכנין, הפועל רמת גן, הפועל אשקלון, הפועל נצרת עילית, עירוני ניר רמת השרון, הפועל בני לוד ומכבי קביליו יפו.

מחזיקת הגביע בית"ר ירושלים החלה את מסע ההגנה על התואר עם ניצחון 1:4 בבאר שבע על מכבי מהליגה הלאומית. גם הפיינליסטית של העונה שעברה, האלופה מכבי חיפה, טיילה לשלב הבא עם 0:5 קל על הפועל כפר סבא. במפגשים על טהרת ליגת העל הסדתרה הפועל תל אביב עם 0:3 על הפועל חיפה. מכבי תל אביב המשיכה בכושרה המצוין כשהדיחה את מכבי נתניה עם 1:3, שהיווה נקמה על רצף כישלונות קודמים מולה. מכבי פתח תקוה מחצה 1:5 את מכבי אחי נצרת, בני יהודה גברה 0:2 על הפועל עכו והפועל פתח תקוה עברה בפנדלים את הפועל רעננה עם ניצחון 7:8 (1:1 בתום 120 דקות).

בני סכנין, מחזיקת הגביע ב-2004, הדיחה בדרבי המגזר את עירוני אום אל פאחם מליגה א' עם 0:2. גם הפועל רמת גן חלפה על פני יריבה מליגה א', כשגברה 0:1 על מ.ס. כרמיאל צפת. הפועל באר שבע ניצחה בקושי 0:1 את עירוני נתיבות, נציגת ליגה א' דרום. עירוני רמת השרון (0:1 על בית"ר כפר סבא) והפועל נצרת עילית (4:5 בפנדלים על הפועל ערד) קבוצות הליגה הלאומית, הדיחו אף הן נציגות מהליגה השלישית. בני לוד ניצחה 0:2 את הפועל מרמורק במשחק על טהרת הליגה השנייה, ואילו הפועל אשקלון עשתה זאת עם 1:2 על סקציה נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully