וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנין: "כשנותנים לי לשחק, אני יודע לשחק"

אחרי ארבעה בישולים נגד מכבי באר שבע בגביע, אלירן דנין רמז כי מעמדו צריך להשתנות. שום: "עברנו שלב, וזה מה שחשוב"

ברני ארדוב

צילום: אמיל טבוסוב

עריכה: לירז לבנה

עושה רושם שרק חצי שנה מפתיחת עונת הכדורגל הנוכחית, יצחק שום מתחיל להרכיב את הפאזל בבית"ר ירושלים. הערב (רביעי) בניצחון 1:4 על מכבי באר שבע בסיבוב ח' של גביע המדינה, הוא נהנה מתצוגה גדולה של שחקן שסופסל לא מעט העונה. אלירן דנין סיים את המשחק בוסרמיל עם סטטיסטיקה נדירה של ארבעה בישולים, ומיד לאחר המשחק שלח ביקורת שכנראה הופנתה כלפי מאמנו: "כשנותנים לי לשחק, אני יודע לשחק. אני שמח שבישלתי היום ואני עם הפנים קדימה. זה גביע. ידענו שאנחנו באים למשחק קשה. האנדרדוג תמיד בא עם רוח לחימה ואני שמח שהתעלנו וניצחנו את המשחק. אני מקווה להמשיך כך ולא לדבר על היכולת האישית שלי".

מאמן בית"ר ירושלים יצחק שום התייחס בסיום המשחק בעיקר לתוצאה ופחות לדרך: "עברנו שלב וזה הדבר העיקרי. מעבר לזה, סוף כל סוף הבקענו ארבעה שערים וזה חיובי. בחצי השעה האחרונה עשינו את מה שצריך לעשות. ברגע שהם השוו ל-1:1 היו חששות, אבל עשינו חילופים נכונים והתחלנו לשלוט באופן מוחלט". על המפגש המסקרן ביום ראשון מול האלופה מכבי חיפה, הוסיף שום: "אנחנו מתייחסים לכל משחק בפני עצמו. ניתן לחיפה את הכבוד לו היא ראויה וננסה לנצח אותה".

מאמן מכבי באר שבע שרון אביטן אמר בסיום: "הצגנו כדורגל חיובי תוך הנעת כדור מסודרת והגענו למצבים. בחצי השני הייתה עליונות של בית"ר, האיכות שלהם באה לידי ביטוי במיוחד בחצי השעה האחרונה. אני בא לכל משחק כדי לנצח, אז ברור שאני מאוכזב. רציתי שהשחקנים שלי ישחקו את הכדורגל הרגיל שלהם, יחושו את הגביע בדרך הטובה, אבל לצערי זה לא נגמר טוב מבחינתנו. ניקח את הדברים הטובים לליגה. מכבי באר שבע זו קבוצה שנבנתה ללא הכנה ראויה ללאומית. לאט לאט אנחנו מתייצבים והמטרה שלנו בשנה הראשונה היא להישאר בליגה ולאחר מכן נראה עם הבעלים מה התוכניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully