וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשטרה אינה צריכה ורוצה להיות באירועי ספורט"

ניצב שחר איילון, מפקד מחוז תל אביב, דיבר בפורום המנכ"לים: "הקבוצות יכולות להסתדר עם מערכת האבטחה"

"משטרת ישראל אינה צריכה, ואינה רוצה להיות בארועי הספורט השונים. אני מעריך שקבוצות הספורט ואיגודי הספורט יכולים לקיים את האירועים עם מערכת אבטחה, בטיחות וסדר אזרחיים תוך הכוונה מוסדרת של המשטרה ולעשות זאת בהצלחה", כך אמר היום (רביעי) ניצב שחר איילון מפקד מחוז תל אביב של משטרת ישראל בהרצאתו בפני פורום מנכ"לי איגודי הספורט ומנכ"לי מרכזי הספורט המאורגן על ידי הוועד האולימפי בישראל ומינהל הספורט.

ניצב איילון אף ציין בפני משתתפי הפורום כי המשטרה תסייע בכל מה שתוכל. הוא אף הדגיש כי כוחות המשטרה הנמצאים במגרשים פרוסים בדרך כלל בנקודות מסוימות מחוץ לכותלי המגרשים או האולמות, מתוך דאגה לשלום הציבור בהיבטים שהמשטרה אמונה עליהם.

במשרד הספורט לא אוהבים לשמוע את הקולות שמגיעים מהמשטרה. היום שלחה מנכ"לית המשרד, אורלי פרידמן, מכתב דחוף למפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן, בו טענה כי "הודעתך התקבלה בהפתעה... משרד הספורט פעל ונחוש להמשיך לפעול ליישום החוק במטרה להבטיח תרבות ספורט ראויה ומהנה לקהל האוהדים".

בנוסף, יו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט זבולון אורלב נענה לבקשתה של שרת התרבות והספורט לימור לבנת וייכנס ביום שני הקרוב ישיבה דחופה בעקבות החלטת המפכ"ל המשטרה להפסיק את אבטחת המשטרה למשחקי כדורגל. "קשה להשלים עם התנהלות שערורייתית הפוגעת בספורט הישראלי", אמר אורלב, "אני תובע מהמשטרה לגלות אחריות לאומית ולהגיע להסדרים מוסכמים עם משרד התרבות והספורט ועם ההתאחדות לכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully