וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי באר שבע 1:4

בית"ר ירושלים נהנתה מצמד של ברק יצחקי וארבעה בישולים של אלירן דנין (לתמוז וברוכיאן בנוסף) בדרך לניצחון 1:4 על מכבי באר שבע והעפלה לשמינית גמר הגביע. מצד שני, היא התקשתה בוסרמיל עד לדקה ה-65

עם שתי זכיות רצופות בגביע המדינה, בית"ר ירושלים פתחה הערב (רביעי) את המסע לתואר נוסף ואולי להצלת העונה, כשהביסה את מכבי באר שבע 1:4 ועלתה לשמינית גמר גביע המדינה.

עד לדקה ה-65 נראה היה שברק יצחקי הוא הגיבור של המשחק בזכות צמד שכבש בדקות 18 ו-65, אלא שבסופו של דבר הגיבור האמיתי היה אלירן דנין, שסיים את המשחק עם ארבעה בישולים. בית"ר ירושלים נהנתה מחופש פעולה בזמן המת של המשחק, כששחקני באר שבע כבר לא עמדו על הרגליים, מה שאפשר לטוטו תמוז ולאבירם ברוכיאן להכפיל את התוצאה בדקות ה-78 וה-80.

ברק יצחקי ושחקני בית"ר ירושלים חוגגים שער. רוני לבנה
למזלם, ברק יצחקי ואלירן דנין עושים את ההבדל בוסרמיל/רוני לבנה

אחת הקלישאות היותר פופולאריות בכדורגל היא "התוצאה משקרת", וכדאי מאוד לשחקני ואנשי בית"ר ירושלים לזכור את זה כבר באוטובוס שהחזיר אותם לבירה. לאלירן דנין יהיה קל מאוד לזכור ארבעה בישולים, ולברק יצחקי יהיה נחמד להיזכר בצמד יפה מאוד, אבל יצחק שום יצטרך לקחת איתו בעיקר את העובדה שמכבי באר שבע, קבוצת ליגה לאומית עם תקציב דל, נעה בחופשיות על המגרש במשך 65 דקות לפחות, ולא הפסיקה לתקוף לאורך כל המחצית הראשונה. בסופו של דבר בית"ר עשתה את מה שכל כך התקשתה לעשות בשבועות האחרונים וזה להבקיע שערים, אבל צריך לזכור מי הייתה היריבה ומה היה הכושר של שחקניה.

שרון אביטן, מאמנה של מכבי באר שבע, בהחלט הרשים בניהול המשחק שלו, אבל לא יכול היה לחפות על החוליה החלשה ביותר שלו במשחק שהייתה עמדת המגן הימני, מה שאיפשר לאלירן דנין לפרוץ שוב ושוב ולבשל מאגף שמאל. מצד שני, בשבוע שבו נחשפנו כמעט לכל קבוצות הליגה הלאומית, אין ספק שמכבי באר שבע נראית כמו קבוצת צמרת לגיטימית בליגה השניה, למרות שיש לה את התקציב הנמוך ביותר שם.

מהלך המשחק

דקה 5 - ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת למארחים, כאשר התקפה יפה ומסודרת הסתיימה במסירה של תומר חליבה לג'וזף טאצ'י, כאשר השני בעט מ-18 מטרים החוצה.

דקה 18 - שער! אלירן דנין הגביה כדור מימין, ברק יצחקי קיבל אותו עם הגב לשער בצד השמאלי של הרחבה, הסתובב ובעט נהדר לחיבורים. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 25 - עוד הזדמנות מסוכנת לבאר שבע, כשערן זגר נהנה מחופש פעולה בצד שמאל ושיחרר בעיטה מקו ה-16 החוצה.

דקה 26 - תומר חליבה פרץ מצד ימין ושיחרר טיל מזווית קשה למסגרת, אריאל הרוש הדף.

דקה 42 - עוד הזדמנות מצויינת לבאר שבע, כשינון ברדה שלח מסירת רוחב קצרה ליוסי אלקיים, שהגיע למצב בעיטה נוח מ-16 מטרים, אבל הכדור היה רחוק מהמסגרת.

דקה 56 - שער! יוסי אלקיים הרים כדור מצד ימין, ומיקי עטיה התמקם במרכז הרחבה כדי להקשית מעל אריאל הרוש ולכבוש את שער השוויון.

דקה 65 - שער! אלירן דנין פרץ מצד שמאל והגביה כדור מדוייק לברק יצחקי, שניתר מתוך תיבת החמש ונגח פנימה. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 78 - שער! אלירן דנין שוב פרץ מצד שמאל וספק מסר קדימה ספק איבד שליטה. בכל מקרה, טוטו תמוז השתלט על הכדור בתוך הרחבה וכבש. 1:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 80 - שער! הצד הימני של הגנת באר זבע שוב היה פרוץ לגמרי, ושוב אלירן דנין פרץ בחופשיות כדי להגביה. הפעם הכדור הגיע לצד השני של הרחבה, שם המתין אבירם ברוכיאן כדי לנגוח פנימה. 1:4 לבית"ר ירושלים.

הרכב מכבי באר שבע: טל חיון, רן מלכה, תומר חליבה, סטיבן אופיי, מיקי עטיה, אבי מלכה, אורן חזן, יוסי אלקיים, ג'וזף טאצ'י, ינון ברדה (אוהד סעדון, 73), ערן זגר (רפי עמוס, 62).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אלירן דנין, קובי מויאל, סבסטיאן ואסקז (עידן טל, 62), אבירם ברוכיאן, עידן ורד, ברק יצחקי, עמית בן שושן (טוטו תמוז, 62)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully