וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - הפועל רעננה 0:0 (מח' 1)

המלאבסים מתגעגעים לתואר וינסו לשים בצד את הצרות מהליגה. ברעננה מתייחסים לגביע פחות ברצינות ועלו בהרכב משני

אחרי האכזבה שנופלת של הפועל פתח תקוה והפועל רעננה בליגה, יש להן הזדמנות נדירה לעשות בכל זאת משהו משמעותי בעונה הרעה שעוברת עליהן. בשעה זו השתיים נפגשות בסיבוב ח' של גביע המדינה, כשהן יודעות שהמפסידה תיאלץ להמשיך ולהתמקד במאבקי התחתית ולסיים את חלקה במפעל. בפתח תקוה מפנטזים על גביע מדינה שלישי, ולמרות שהם יודעים שהסיכויים לכך נמוכים יחסית, הם רוצים להמשיך לחלום.

הפועל פתח תקוה עוד זוכרת בגעגוע רב את התואר האחרון שהשיגה בעונת 1991/2, אז היא הניפה את גביע המדינה. בקבוצה שואבים עידוד מהסטטיסטיקה החיובית במשחקים של הקבוצה נגד הפועל רעננה באורווה, כשיחס השערים בשלושת המפגשים באורווה עומד על 0:9 לזכות המקומיים, שמנסים להמשיך במאזן החיובי הזה. שוער הקבוצה, אוסטין אג'ידה, ייעדר בשבועות הקרובים לאחר שפרק את הכתף וגם את המשחק נגד רעננה הוא החמיץ.

ברעננה, שהצליחה לתפוס מעט גובה ולעלות למקום ה-14 בליגה, זוכרים בצורה חיובית את המפגש העונה עם הפועל פתח תקוה, שהסתיים בניצחון 1:2. למרות זאת, מאמן הקבוצה, אלי כהן, שהגיע עד גמר גביע הטוטו, לא בונה יותר מדי על המפעל ועלה עם הרכב משני מאוד כדי לשמור כוחות לליגה. אסף רז פתח בין הקורות ואבי סופר וחיים פונטרומולי פתחו בהגנה.

מהלך המשחק

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, גל כהן, דן אדו, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, עידן סרור, אלי ביטון, רפי דהאן; ארמון בן נעים, עוסמן באשירו (איברהים בסיט).

הרכב הפועל רעננה: אסף רז, עמרי עטיה, אבי סופר, איתי טואף, חיים פונטרומולי, דוד דימלשווילי, מאור זוהר, שניר שוקר, כריסטיאנו דוס סנטוס, דודו ביטון, ריקארדס בניוסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully