וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוני: "הצלחתי לבצע כל מה שניסיתי"

כוכב דנבר חזר מפציעה אחרי שמונה משחקים וקלע 19 נקודות בניצחון על דאלאס. לברון מתכונן לשחזור גמר המזרח מאשתקד

"הדבר הטוב הוא שלא הייתי צריך לעשות יותר מדי במשחק החזרה שלי". זה מה שהיה לכרמלו אנטוני לומר אחרי שחזר הלילה (בין שלישי לרביעי) מהפציעה בקרסול, שהשביתה אותו משמונת המשחקים האחרונים, וקלע 19 נקודות בניצחון 91:127 על דאלאס. ברבע האחרון נתן המאמן ג'ורג' קארל מנוחה לאנטוני והורידו לספסל: "רציתי לשחק יותר, אבל אני קונה ניצחון ב-36 הפרש בכל משחק. הגעתי למשחק הזה כדי לראות מה אני יכול לבצע ומה לא אחרי הפציעה, לשמחתי יכולתי לבצע כל מה שניסיתי".

אנטוני התייחס גם לניצחון עצמו, שהיה ה-23 ב-27 משחקי בית של דנבר העונה: "לא ציפינו לנצח קבוצה גדולה כמו דאלאס בכזה הפרש, אבל שיחקנו מצוין מן ההתחלה", אמר. "כל השחקנים היו מעורבים במשחק, שמרו על רמה אחידה. כולנו הבנו את חשיבות המשחק". למרות השמחה מחזרתו של אנטוני, בדנבר נכנסו לבעיה עם חסרונו של קניון מרטין הפצוע שנעדר. צ'ונסי בילאפס, שקלע 16 נקודות, התייחס לחסרונו של קיי מארט: "ידענו שיהיה קשה בלי מרטין, אבל יש לנו הרבה הרכבים שונים, הרבה שחקנים שיכולים לשחק ביחד".

בניגוד לדנבר, שיצאה מתקופה לא טובה, קליבלנד לא צריכה לצאת משום מקום. הקאבס השיגו הלילה ניצחון 12 ברציפות, 97:104 על ניו ג'רזי החלשה ועלו למאזן של 42 ניצחונות ו-11 הפסדים. "הוא שחקן מדהים שרק הולך ומשתבח, אין מילים כדי לתאר את האיכויות שלו", אמר מאמן הנטס קיקי וונדוויי על לברון ג'יימס, שקלע 32 נקודות ב-11 מ-13 מהשדה, והוסיף 11 אסיסטים.

אז מילים לתאר את יכולתו של ג'יימס אין, אבל כמה נתונים שיבהירו את האיכויות של קבוצתו יש גם יש: קליבלנד עומדת על מאזן של 23 ניצחונות בית מול שלושה הפסדים, כשהיא מנצחת 21 מתוך 22 המשחקים האחרונים. "זה מרשים מאוד לא משנה באיזו ליגה אתה משחק, או נגד מי", אמר המלך לברון: "נקווה שהרצף ימשיך גם במשחק הבא". לברון כמובן התייחס לשחזור גמר המזרח מול אורלנדו, שניצחה בעונה שעברה אחרי שישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully