וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני יחמיץ את הדרבי

10.2.2010 / 11:31

קשר מכבי תל אביב ספג את הצהוב החמישי בניצחון על נתניה. טומאסיץ' ייעדר כחודש. נמני יעמוד על הקווים נגד הפועל רמת גן

ברני ארדוב

במכבי תל אביב התמוגגו מנחת הבוקר (רביעי) אחרי ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה בעקבות הניצחון 1:3 על מכבי נתניה בבלומפילד. יחד עם רצף הניצחונות בליגה, זה היה הניצחון השישי ברציפות של הצהובים, שנמצאים בתקופה מצויינת. בקבוצה נשמו לרווחה לאחר שהבינו שהשופט אלי חכמון, שהרחיק את המנג'ר אבי נמני בדקה ה-72, ציין בדו"ח השיפוט כי נמני מחא בקולניות כלפי השופט ולכן יועמד לדין על סעיף של התנהגות בלתי הולמת ולא על סעיף של העלבת שופט, שהיה גורם להפעלת העונש על תנאי להרחקה מחמישה משחקים.

נמני יעמוד על הקווים בכל מקרה במשחק נגד הפועל רמת גן שכן הדיון בעניינו יערך ביום רביעי הבא. במכבי מעריכים שהמנג'ר יספוג קנס כספי או במקרה הכי גרוע עונש על תנאי, ויוכל להיות על הספסל גם בדרבי שיערך בעוד כשבועיים. בכל מקרה, הקבוצה תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים לאחר שלפי דו"ח השופט אשר כהן במשחק נגד הפועל רעננה בשבת, סינוורו אוהדי מכבי בלייזר את שחקני הפועל רעננה. במכבי מתכוונים לומר לדיין כי הסינוור כלל לא הפריע לאף אחד מהשחקנים ואם היה מסב השופט את תשומת ליבם של אנשי הקבוצה לעניין במהלך המשחק, היו דואגים לשלוח מאבטחים ושוטרים ליציע.

"יכולנו להמשיך לדרוס גם אחרי השער השלישי"

איגור טומאסיץ', שחזר השבוע לאימונים עם הקבוצה, סבל ביומיים האחרונים מכאבים. אחרי בדיקה שנערכה לו היום אובחן כי הוא סובל מקרע קטן בשריר, דבר שיעכב במספר שבועות נוספים את חזרתו לאימונים מלאים. במכבי תל אביב מאמינים שרק בעוד כחודש עוד ישוב לשחק ובכל מקרה ייעדר מהדרבי.

גם קשר הקבוצה שרן ייני, יאלץ לצערו להחמיץ את הדרבי הגדול בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. ייני ספג את הצהוב החמישי של בנצחון הגביע אמש על מכבי נתניה והרחקתו תיכנס לתוקפה בעוד כעשרה ימים, מה שאומר שהוא יעמוד לרשותו של המנג'ר אבי נמני למשחק נגד הפועל רמת גן בשבת בליגה אולם ייאלץ כאמור לצפות בדרבי מהיציע.

"נתניה זה היה אחד המנחוסים שלנו בשנים האחרונות ומעבר לכך ידענו שבגביע אסור לעשות טעויות", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "אנחנו סוף סוף מנצלים מצבי הבקעה וזה היה משחק טוב מאוד שלנו. יכולנו להמשיך לדרוס גם אחרי השער השלישי אבל ברור שאנחנו מסתפקים גם בזה. הקבוצה נמצאת במומנטום מצוין וצריך להמשיך ולנצל את זה. החזרנו את כוח ההרתעה למועדון וזה מאוד חשוב. התחילו לחשוש קצת ממכבי תל אביב והגיע הזמן שזה ייקרה. מצד שני אסור לנו להוריד רגל מהדוושה.

"כל משחק שלנו הוא חלק מהדרך שאותה אנחנו לומדים השנה במועדון", הוסיף אותו שחקן. "למדנו לקח מהסיבוב הראשון במיוחד אחרי איבוד הנקודות נגד הקבוצות הקטנות ואני שמח שרואים את זה בסיבוב השני של הליגה. הפכנו לקבוצה שמחה ובלי שמחת חיים אי אפשר לשחק כדורגל. יש הרבה מאוד ביטחון בקבוצה וזה פקטור חשוב עבור כל השחקנים", הוסיף השחקן.

במועדון ציינו לטובה את שני החלוצים איליה יברויאן, שסיים עם שער ובישול, ועמנואל מאיוקה שכבש שער אחד והיה אחראי ישיר גם לשער השני, אותו דחק בלם נתניה, אוראל דגני "יברויאן קיבל צ'אנסים ולקח אותם בשתי ידיים", אמר גורם בכיר במועדון על החלוץ, שהבקיע את שערו הרביעי ברציפות בשלושת המשחקים האחרונים.

"מהרגע שהוא הבין שכשאמרנו שאנחנו רוצים שהוא יישאר ובאמת התכוונו לכך, הוא קיבל מזה הרבה ביטחון וחזר לתת תפוקה. היו לו תקופות שכלום לא הלך לו ועכשיו המומנטום השתנה. פתאום השער ענק עבורו, הכל נכנס וצריך להוריד בפניו את הכובע כי הוא עבר באמת תקופה קשה. אז נכון שהוא איטי קצת אבל הוא חזק, משקיע, חזר להיות סקורר וגם מבשל לחברים שלו ויש לנו חלוץ עם נוכחות ברחבה שמחזיק כדור עם הגב", הוסיף אותו גורם.

"אם נחשוב רחוק מדי, יקרו לנו תקלות בדרך"

על מאיוקה אמרו הבוקר במועדון: "מאיוקה זה בינגו ענק. הוא עוד יהיה הרבה יותר טוב. אסור לשכוח שמדובר בילד בן 18 ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער של מכבי. הוא לומד כל יום ומשתפר כל הזמן. רואים שיש לחלוצים במכבי המון בטחון ושקט וזה עוזר מאוד להביא תפוקה"

"שברנו הרבה מאוד מנחוסים העונה: ניצחנו את מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ועכשיו את מכבי נתניה אחרי הרבה שנים שלא ניצחנו את הקבוצות האלה", אמר גורם בכיר במועדון. "אבל אסור לנו לחטוא בחטא היוהרה וצריך להישאר שפויים וצנועים. אם נחשוב רחוק מדי, יקרו לנו תקלות בדרך. לכן אנחנו מסתכלים עכשיו על הפועל רמת גן ולא מדברים עדיין על הדרבי. אנחנו רוצים לעבור כל משחק בזמנו בלי שיהיו תקלות בדרך", הוסיף הגורם הבכיר.

כמעט כל הכרטיסים לדרבי אזלו ונותרו רק מאות בודדות לשער 2, כשליציעים של הפועל תל אביב נותרו רק מאות כרטיסים לשער 7. בנוסף, מכבי הוציאה מנויים לשער 11 מהמשחק הקרוב ועד לסיום העונה, שיעמדו אף הם למכירה. בקבוצה מעריכים שבתוך יממה לא יישארו כרטיסים למכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully