וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות קיבלה מנת חמצן

ביהמ"ש דחה את הדיון על עתידו של המועדון לעוד שבוע. גרנט על העתיד והיחסים עם השופטים: "לא יכול להילחם בכל העולם"

פורטסמות' קיבלה היום (רביעי) ארכה של שבוע כדי להציג רוכש שיעמוד בחובותיה, שעומדים על סכום של יותר מ-60 מיליון ליש"ט. פומפי טענה כי קיבלה בימים האחרונים שתי הצעות רציניות לרכישת המועדון. כזכור, הקבוצה עמדה היום (רביעי) בפני בית המשפט, אחרי שרשות המיסים ונושיה דרשו להכניס את הקבוצה להליך פירוק. ה"גארדיאן" מדווח היום שרשות המיסים דורשת תשלום של 7.4 מיליון ליש"ט, בעוד פורטסמות הציעה פשרה, לפיה תשלם מחצית מהסכום - 3.7 מיליון ליש"ט, ותעביר לרשות המיסים את היתר מכסף שתקבל בעתיד מזכויות שידור.

השופטת רגיסטראר דרט הזהירה את פורטסמות שהמועדון לא יוכל להמשיך לפעול תחת פשיטת רגל: "אני מודאגת מהמצב הכלכלי של המועדון. נראה לי כי יש סיכון גדול אם החברה תמשיך לפעול תחת פשיטת רגל. אני מודעת להשלכות החמורות שיש להחלטה מפני שלא מדובר בעסק רגיל, אלא בקבוצת כדורגל עם אוהדים". עו"ד של רשות המיסים תקף את המועדון בבית המשפט: "ברור מעל כל צל של ספק שהחברה בפשיטת רגל. הם לא הצליחו להעניק שום בטוחות לכך שישלמו את החובות הכבדים שלהם". מהצד השני, דיבר נייג'ל הוד, שמייצג את פומפי, על הנזק שעשוי להיגרם: "זו תהיה מכה קשה להרבה אנשים, לא רק להנהלה. מדובר ב-600 אנשי צוות, ספקים וגם באוהדים שכבר שילמו על מנוי לעונה הבאה".

כזכור, אחרי פרשת העיסוי והתבוסה הכואבת למנצ'סטר יונייטד, אברהם גרנט עמד אמש (שלישי) שוב בפני הפסד, ונאלץ לנהל אותו מהיציע לאחר שהורחק במחצית על ידי השופט, אבל שחקני פורטסמות, במשחק הרואי בדקות האחרנות, הצליחו למצוא את השיוויון, הודות לשער נגיחה בדקה ה-96 של דינדאן, וסיימו ב-1:1 מול סנדרלנד.

במהלך המשחק זעם גרנט על שהשופט קווין פרנד העניק לסנדרלנד פנדל שלא היה בדקה ה-9 והרחיק בעקבותיו את ריקרדו רושה. עם פתיחת המחצית השניה, ניגש גרנט אל השופט, קווין פרנד, וצעק עליו את כל מה שעל ליבו, מה שזיכה גם אותו בהרחקה, ואת המשך המשחק הוא ראה מהיציע. "השופטים ישרים, אבל הם מושפעים מהאווירה וקוראים עיתונים, אז קל להם לנהוג כך, אני חושב שהשופט לא ראה מה קרה ועובדה שהוא בהתחלה שלף כרטיס אדום לשחקן הלא נכון", אמר גרנט ל"טלגרף" הבריטי, ולא הסתיר כי הוא מרגיש שלשופטים קל לשרוק נגד קבוצתו, שמסובכת עמוק בחובות כספיים ועתידה לוט בערפל.

"אני לא יכול להילחם בכל העולם", הוסיף גרנט, "מבחינתי הפרמיירליג לא נתנה לקבוצה שלנו סיכוי שווה כשאסרה עלינו להתחזק, נגד פולהאם קיבלנו גול מנבדל ברור של בובי זאמורה, נגד סנדרלנד היינו צריכים לקבל שני פנדלים ברורים. אני לא יכול להילחם בכולם, ולפעמים זה יותר מדי. אולי קל יותר להיכנס בנו. לא אמרתי שום דבר אסור לשופט, לא קיללתי אותו".

"כדורגל זה לא משחק של 'אחת ועוד אחת שווה שתיים', זה משחק מלא תשוקה", התייחס גרנט להרחקתו, "זה לא עסק נטול רגשות, יש רגשות של אוהדים, רגשות של שחקנים ואת הרגשות שלי. המועדון צריך להישאר בחיים, זה יותר חשוב מהכדורגל עצמו, זה מועדון בן 112 שנה, חלק מהמסורת האנגלית, ואני עושה הכל כדי שיחיה, אבל לא יכול לעשות הכל לבדי. אני לא יודע בדיוק מה המצב הפיננסי, אבל אנחנו מנסים הכל כדי לשרוד".

ל"סאן" האנגלי הוסיף גרנט: "צריך לזכור שהמועדון שייך ל-250 אלף איש, וכל אחד מהם נותן את הלב לקבוצה מדי שבוע. בית הדין האנגלי לא יעניש את האנשים שעשו את הטעויות, אלא את האוהדים, השחקנים ואותי. זה לא מגיע לנו".

עדכון ראשון: 09:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully