וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רג'ה יחליף את בלארדיני בלאציו

המועדון יחתים את המאמן שמיהר להתפטר מהיידוק ספליט. רג'ה: "עוזב בלב כבד, אבל נתתי את המילה שלי לנשיא לאציו"

לא מעט טענות הופנו כנגד אייל גולסה בשבוע האחרון לאחר שהשחקן חתם בלאציו האיטלקית, רק כדי לחזור לבסוף לארץ ולמכבי חיפה. עכשיו, עושה רושם שהבלאגן בלאציו חוגג, ושהחלוץ הישראלי עשה בשכל. ממש בשכל. כלי התקשורת במדינה מדווחים כי המאמן, דווידה בלארדיני יפוטר, וכי המועדון מרומא כבר מצא את המחליף: אדוארדו רג'ה, מאמנה של היידוק ספליט עד לפני מספר שעות. עוד לפני שיצאה הודעה רשמית על עזיבתו של בלארדיני, השמועות התעצמו מקרואטיה, שם דיווח האתר הרשמי של ספליט הוציא הודעה מסודרת, בה נאמר: "אדוארדו רג'ה כבר אינו מאמנה של היידוק".

בהודעה המשיכו וכתבו: "המאמן האיטלקי העביר את האימון אחר הצהריים, ואז עלה אל הקומה השניה באיצטדיון שם ניהל שיחות עם הבעלים, והסכים לסיום חוזהו". בספליט המשיכו ואמרו: "מיד עם עזיבתו, ייצא רג'ה לרומא, שם הוא ימשיך בתפקיד המאמן, אבל של לאציו". רג'ה עצמו אמר לאחר שסיים את דרכו במועדון הקרואטי: "זו היתה החלטה קשה, אני עוזב בלב כבד. נתתי את המילה שלי לנשיא לאציו, קלאודיו לוטיטו". יש לזכור כי במועדון האיטלקי עדיין לא אישרו את הידיעות.

רג'ה המשיך ואמר: "שקלתי את זה הרבה זמן, אבל כן, אני עוזב לרומא. כשהתקשרו אליי מאיטליה בחודשים האחרונים, סירבתי לכל ההצעות, אף פעם אפילו לא חשבתי עליהן. עם זאת, לאציו זה אתגר חשוב מדי", אמר המאמן בן ה-64. "היה לי קשה להגיע להחלטה, אבל כשהאנשים החשובים ביותר ברומא מתקשרים אליך, קשה לסרב". לפי הדיווחים, אמור לקבל רג'ה כ-1.5 מיליון יורו לעונה בלאציו. אם אכן יגיע, צפוי רג'ה לעמוד בלא מעט קשיים, לאחר שהקבוצה ירדה מתחת לקו האדום במחזור האחרון, אחרי ההפסד הביתי לקטאניה.

אם כל זה לא מספיק, הרי שהמאמן יצטרך להסתדר עם אוהדי לאציו, שהיום פוצצו את אימון הקבוצה. בתחילת היום הופיעו כ-400 אוהדי לאציו שפרצו אל המגרש וניסו לתקוף את השחקנים. המשטרה התערבה וחמישה אנשים נעצרו, בעוד הקבוצה עברה להתאמן במקום סגור, רחוק מהאוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully