וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קובי יחמיץ את האולסטאר?

כוכב הלייקרס, הסובל מפציעה בקרסול, הבהיר: "אם לא אוכל, לא אשחק". וגם: אחרי אודן, גם לג'ורג' היל יש תמונות עירום

בשני המשחקים האחרונים של הלייקרס, קובי בריאנט ישב בצד. הפציעה של כוכב האלופה בקרסול השמאלי אילצה את קובי להחמיץ משחקים אחרי 235 הופעות רצופות בליגה ובימים האחרונים, אולי עם מחשבה על העתיד ולקראת המשחקים החשובים של סוף העונה והפלייאוף, הוחלט בלוס אנג'לס לאפשר לגארד בן ה-31 מעט מנוחה. הלילה (בין שלישי לרביעי) מדווחת רשת ESPN כי קובי עלול להחמיץ את משחק האולסטאר, שייערך בלילה שבין ראשון ושני הקרוב בדאלאס. "אם לא אוכל לשחק, לא אשחק. אם אהיה בריא, אשחק", אמר בריאנט בפשטות. כרגע עדיין לא ברור האם קובי ייטול חלק במשחק הלייקרס נגד יוטה מחר.

* ספאד ווב, שהדהים וזכה בתחרות ההטבעות ב-1986, תוך שהוא מנצח את חברו לקבוצה דומיניק ווילקינס, יהיה חלק מצוות השופטים בתחרות ההטבעות הקרובה, שתיערך בלילה שבין שבת וראשון, בה ייטלו חלק נייט רובינסון, שאנון בראון, ג'ראלד וואלאס, והמנצח בתחרות אישית שתיערך בין דמאר דרוזן ואריק גורדון.

* שבוע וחצי אחרי שנחשפו תמונות העירום של גרג אודן לקהל הרחב באינטרנט, מתברר הערב כי שחקן NBA נוסף התנהל בחוסר זהירות עם מצלמתו האישית ושיקול הדעת, והפעם מדובר בגארד סן אנטוניו, ג'ורג' היל. אתר TMZ מדווח כי עורך דין מטעם הספרס הגיש בקשה להוריד את תמונתיו של הגארד המוכשר מאתר TheDirty, אך זה לא מתכוון לעשות כך בשלב זה. עוד מדווחים ב-TMZ כי בניגוד לאודן, היל צילם את עצמו בטלפון הסלולרי, לפני שמצאו התמונות את דרכן לאינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully