וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "עברנו אותם עם כדורגל טוב"

מנג'ר מכבי ת"א היה מרוצה, למרות הרחקתו. סעיף האישום שיירשם בדו"ח: "מחאה קולנית על שופט", התנאי נגדו לא יופעל

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי תל אביב נשמו הערב (שלישי) לרווחה אחרי שסוף סוף הם חצו את הסיבוב הראשון שבהם הם משתתפים בגביע המדינה. הצהובים הציגו יכולת כדורגל משובחת, שהמשיכה את מה שהם עושים בליגה, וניצחו את מכבי נתניה 1:3 בדרך לשמינית הגמר. כעת אפשר רק לנחש מה עובר לאבי נמני, שהורחק מהמשחק, בראש כשהוא מפנטז על פגישה עם הנשיא ועל זכייה אפשרית בתואר, דבר שחסר מאוד למועדון הצהוב. בכל מקרה, נמני עשוי לעמוד בפני ועדת משמעת, אך עונש התנאי שספג מההרחקה הקודמת כנראה לא יופעל, שכן במקרה הקודם הסעיף שבו הואשם היה "התנהגות בלתי הולמת", ואילו במקרה הזה השופט ירשום בדו"ח המשחק סעיף של "מחאה קולנית על שופט".

אחרי 0:0 במחצית הראשונה, מכבי תל אביב נכנסה טוב למחצית השנייה כשעמנואל מאיוקה שובר את ההגנה של נתניה וכובש את הראשון. החלוץ המשיך בדהירה קדימה ודקה אחרי השער הראשון הוא כבש את השני והשאיר את נתניה מתוסכלת. איליה יברויאן, שהיה אף הוא במיטבו, הבקיע את השלישי שקירב את הצהובים לניצחון, אך דייויד גומז עוד הספיק לצמק את התוצאה.

שטראובר: "התלכיד פה זה הדבר היפה ביותר"

מאמן מכבי תל אביב, אבי נמני, היה מרוצה עם תום המשחק. "קיבלנו הגרלה הכי קשה, עברנו אותה בצורה יפה מאוד עם כדורגל טוב, וכל הכבוד לשחקנים", אמר המנג'ר. "אנחנו עם הפנים קדימה למשחק מול הפועל רמת גן בשבת". המאמן נשאל כמה רחוק יכולה הקבוצה שלו להגיע במפעל, ואמר: "ברור שיש לנו שאיפה להמשיך כמה שיותר רחוק בגביע, וכשיחזור נושא הגביע, נדון בו שוב. לא יודע מי עלתה ואילו קבוצות יעלו מחר, לכדורגל שלנו טוב שהמשחקים הטובים באמת יהיו בשלבים הסופיים". לבסוף, נשאל נמני לגבי הרחקתו מהמשחק, ולפני שעזב את הראיון, אמר: "אני לא רוצה להיכנס לזה".

שוער מכבי תל אביב, לירן שטראובר, שיחק בעבר בנתניה ובסיום סיפר כי הוא ידע דבר או שניים על יריבתו: "היו כמה דברים, מבחינת המצבים הנייחים, שידעתי איך להתכונן אליהם. ידענו שאם נשחק מסודר ולא ניגרר למשחק הכדורים ארוכים, בסוף ננצח. השנה היא שנה חדשה לכל הקבוצה, יש פה הרבה שחקנים חדשים והתלכיד שיש בקבוצה זה הדבר היפה ביותר שנעשה כאן השנה. מכבי נתניה לא קבוצה קלה, זו ההגרלה הכי קשה שקיבלה קבוצת ליגת על. אסור להוריד את הרגל מהדוושה".

כמעט כל הכרטיסים לדרבי אזלו ונותרו עדיין כרטיסים לשער 2, כשליציעים של הפועל תל אביב נותרו רק מאות בודדות של כרטיסים לשער 7. בנוסף, מכבי הוציאה מנויים לשער 11 מהמשחק הקרוב ועד לסיום העונה, שיעמדו אף הם למכירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

עטר: "לא רוצה לדבר על השיפוט"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, שהחזיק עד הערב בתואר גביע המדינה (בו זכה עם בית"ר ירושלים בעונה שעברה), אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה מצוינת. מכבי תל אביב בכושר מטורף והיה לנו קשה מאוד לעצור אותם. אם להיות אמיתיים, הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו - לא רק השחקנים שפתחו, אלא גם המחליפים. זה הכדורגל".

באשר לטענות כנגד צוות השיפוט הערב, אמר עטר: "אני לא רוצה להיכנס לזה. אני מכבד את השופט ולא רוצה לדבר על עניין השיפוט". לבסוף, בנוגע למטרות שנותרו לקבוצה כעת, אמר המאמן: " אנחנו רוצים לברוח ממאבקי התחתית, ועכשיו חזרו הרבה שחקנים ויש לנו יותר אפשרויות עם הרוטציה. נראה בהמשך לאן אנחנו הולכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully