וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב הניפה גביע שלישי ברציפות

שחקניו של בר נצר איבדו מערכה נגד מטה אשר, אבל השלימו את העבודה עם 1:3. המאמן המנצח: "היו צריכים להרגיע אותי"

כולם הריחו את זה קורה, ומכבי תל אביב נתנה לזה הערב (שלישי) תוקף רשמי, כשהניפה בפעם החמישית בתולדותיה את גביע המדינה בכדורעף. בכך ממשיכים שחקניו של זוהר בר נצר ביכולת המושלמת שלהם אחרי ששמרו על מאזן נקי מהפסדים בליגה, וגם אל הגביע הם הגיעו במומנטום מצוין.

הזכייה של הצהובים, שניצחו בשחזור הגמר של השנה שעברה את הפועל מטה אשר, 1:3, רשמו זכייה שלישית ברציפות, ובכך הוציאו את החגיגות לדרך במלחה, שם נערך הגמר. אל הגמר התייצבה מחזיקת הגביע אחרי ניצחון מול עירוני קרית אתא, אחרי שאיבדה במשחק הזה את המערכה הראשונה במשחק. מטה אשר התקשתה יותר, אבל לבסוף הכניעה את הפועל כפר סבא 2:3 בחצי הגמר.

המאמן המנצח, זוהר בר נצר, אמר בסיום: "זה היה משחק על תואר הכי לחוץ שהייתי בו עד היום. אני הלחצתי קצת את השחקנים והיו צריכים להרגיע אותי. אולי בגלל זה הם הפסידו את המערכה השנייה. אני רוצה להודות לכל מי שתומך בקבוצה וכמובן למשפחה שלי שמחכה לי בבית".

המאמן המפסיד, נועם כץ, אמר: "מכבי היו יותר טובים. היו לנו כמה הזדמנויות לנצל את המומנטום אבל לא עשינו את זה, זה היה משנה את כל המשחק. מכבי לא יוכלו להיות ראשונים לאורך זמן ואני מקווה שאנחנו נהיה שם במקומם בקרוב".

מהלך המשחק

תל אביב פתחה טוב את המערכה הראשונה והוליכה בפרש קטן. בעיקר הודות לסדרת טעויות של מכבי הצליחה מטה אשר לאט לאט לצמק, להשוות ואף לעלות ליתרון 11:12, אך משחק נפלא של שון פייגה החזיר את מכבי ליתרון שהלך וגדל עד 18:25 בסיום, 0:1 במערכות לתל אביב.

המערכה השנייה נפתחה בהצגה של פייגה ואריאל הילמן המצוינים, שהיו בכל מקום על המגרש והובילו את הצהובים ליתרון שיא של 13:17 במערכה הזו. משום מקום חזרה מטה אשר למשחק, עם פעולות טובות של הזר הברזילאי קרלוס קולה, והשוותה ל-19:19. מאותה נקודה הקבוצות סירבו להיפרד, כשהן מציגות כדורעף מצוין בשני הצדדים. קולה המשיך לתת נקודות נפלאות והקבוצה עלתה ליתרון 30:31 בדיוק בזמן. הנחתה של תל אביב, שיצאה החוצה, הביאה לניצחון של מטה אשר במערכה המתישה, 20:32 ו-1:1 במערכות.

גם המערכה השלישית נפתחה ביתרון של תל אביב, כשהילמן ופייגה ממשיכים להציג משחק נפלא. לאחר 2:6 ו-6:10 הצליחה מטה אשר לחזור ולצמק, אך תל אביב שוב פתחה פער, עלתה ל-14:20 וניצחה בסיום שוב 18:25, 1:2 תל אביב במערכות.

תל אביב המשיכה בפתיחה הדורסנית גם במערכה הרביעית, כשהוליכה לאחר זמן קצר כבר 1:4. תל אביב המשיכה ללחוץ והגיעה כבר ל-8:15, אך שוב מטה אשר ידעה לחזור וצמצמה ל-16:12, עם משחק טוב של ז'ניה דודצ'קין. הילמן, יחד עם חסימות מעולות של הקפטן עומר רובינשטיין שהיה אחראי גם לנקודה האחרונה, דאגו להגדיל שוב את הפער ולנצח 16:25, 1:3 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully