וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ולנסיה ממשיכה לחזור בתשובה

קבוצתו של נבן ספאחיה השיגה את ניצחון החוץ השני ברציפות שלה, הפעם 78:82 על גלאטסראיי. בלאט ניצח, קצורין הפסיד

בזמן שהפועל ירושלים ספגה את הפסדה הראשון בשלב הטופ 16 של היורוקאפ, המשיכה ולנסיה ביציאה שלה מהבור אותו כרתה מול קבוצתו של גודס, כשהשיגה ניצחון חוץ שני ברציפות, הפעם בטורקיה, 78:82 על גלאטסראיי. קבוצתו של ספאחיה הגיעה ממוקדת מאוד והתפוצצה ברבע הראשון, כשהיא מהממת את הקהל המקומי, וטסה ליתרון 10:26. גם ברבע השני ההפרש המשיך לגדול, והאורחים כבר הוליכו ב-21 הפרש.

אלא שאז החלו הטורקים לצמק, וכבר הגיעו עד פיגור חד ספרתי ברבע האחרון, אבל זה כבר היה מאוחר עבורם. ננדו דה קולו הוליך את קלעי ולנסיה עם 17 נקודות, מאט נילסן הוסיף 14 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים וקוסטה פרוביץ' קלע 11 למנצחים. לגלאטסראיי: אוורן בוקר 25 (5 מ-5 לשלוש), מייק ווילקינסון 22 ו-8 ריבאונדים.

* אריס סלוניקי של דייויד בלאט השיגה את נצחון הבכורה שלה במפעל, אחרי שגברה 61:65 על אלבה ברלין בסיום משחק הגנתי וצמוד. המאמן נהנה ממשחק מצוין של קיידרן קלארק, שקלע 20 נקודות, בעוד ארון מיילס הוסיף 13. מנגד, 15 של רשארד רייט ובלאגוטה סקוליץ' לא הספיקו לאלבה.

* נימברוק הצ'כית של מולי קצורין, שהשיגה ניצחון והפסד בשני משחקיה הראשונים, הפסידה הערב 69:54 לגראן קנאריה, ומצבה בבית ל' הסתבך משהו. רבע שני נורא של 22:7 למעשה סגר את הסיפור עבור קצורין ושחקניו, שניסו לצמק את הפער עד הסיום, אך לשווא. מייק לנזלי הוביל את נימברוק עם 15, כאשר למנצחים קלע ג'ייסי קארול 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully