וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל על הפופולריות של כספי: "זו בהחלט דאגה"

מאמן סקרמנטו התייחס לתשומת הלב הגוברת עבור שחקנו: "זה יכול לחבל בהצלחה". הישראלי עצמו דווקא בטוח: "זה לא מעייף"

לאחר שנודע הבוקר (שלישי) כי עמרי כספי ישתתף בתחרות ה-H-O-R-S-E בסוף שבוע האולסטאר הקרוב בדאלאס, התפרסמה הערב באתר NBA.COM כתבה שכותרתה "הקינגס דואגים שכספי נהיה פופולארי מדי". ההסבר, על פי הכתב סקוט הווארד-קופר, הוא שבין המשחק הלילה במדיסון סקוור גארדן, סוף שבוע האולסטאר ואין ספור מפגשים עם קהילות יהודיות ברחבי ארצות הברית, כספי עובד קשה מאוד גם מחוץ למגרש.

"אחד הדברים שעושים את עמרי כל כך מיוחד זה שיש מאחוריו מדינה שלמה שמסורה לו והוא עושה אותם גאים", אמר מאמן סקרמנטו, פול ווסטפאל, בהתייחסו לפופולריות הגוברת של שחקנו. "זו גם אחת הסיבות שהוא כל כך ממוקד, אבל אני חושב שהדרישות המרובות יכולות גם להיות מעייפות, וזה משהו שניאלץ לעקוב אחריו. האנשים שרוצים שהוא יצליח יכולים, בדרך מסוימת, לחבל בהצלחה. זו בהחלט דאגה עבורנו".

עם זאת, לכספי עצמו תשומת הלב לא מפריעה. להיפך. "זה לא כל כך מעייף. אני עושה הכל, אבל בסופו של דבר אני מנסה לשחק כדורסל. אני כאן כדי לשחק כדורסל ומנסה לעשות הכל כדי להיות רענן למשחקים. כל עוד שום דבר לא מפריע לכושר, לקצב או לשעות השינה שלי, הכל בסדר", אמר הפורוורד הישראלי בתגובה. "זה חלק ממי שאני ומאיפה באתי. לקחתי את זה בחשבון מההתחלה, ידעתי שזה יהיה כך ואני גאה בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully